FACEBOOK OGLAŠEVANJE

Facebook oglaševanje je v zadnjih letih v nenehnem porastu. Gre za oglaševanje, ki ga lahko izvajamo preko digitalnega kanala družabnega omrežja, za katerega smo slišali že vsi: Facebook.

Najprej malo Facebook statistike

  • Facebook uporablja že 2.01 milijarde ljudi, kar je skoraj 1/4 svetovnega prebivalstva.
  • Facebook v Sloveniji aktivno uporablja 800,000 – 900,000 ljudi.
  • 5 novih Facebook profilov se ustvari vsako 1 sekundo.

    facebook awesome gumb
       Vir: Wordstream
  • 20 minut je povprečna dolžina 1 Facebook obiska.
  • Vpletenost v družabno omrežje Facebook je 18% višja v četrtkih in v petkih.
  • 42% oglaševalcev meni, da je Facebook zelo pomemben za (njihov) posel.
  • Shakira je glasbenica, ki ima (trenutno) največ sledilcev na Facebooku (maj, 2017).
  • Facebook “like” je bil včasih Facebook “awesome”.
  • Facebook vsako minuto beleži 100,000 prošenj za prijateljstvo.

Ko govorimo o digitalnih kanalih družabnih omrežji, je Facebook absolutni zmagovalec. Za enkrat. Ima ogromno uporabnikov in ti uporabniki, se na omrežju (predvsem na mobilni Facebook aplikaciji) zelo dolgo zadržujejo. Omrežje predstavlja izvrstno priložnost za podjetja, da vzpostavijo stik s potencialnimi strankami: da nesposredno prodajajo svoje izdelke, da pridobivajo nove kontakte za obdelavo (e-mail naslove) in da povečujejo zavedanje o svoji blagovni znamki.

Facebook oglaševanje se je uveljavilo prav zaradi tega, ker se ogromno ljudi zadržuje na družabnih omrežjih in zaradi tega, ker so možnosti ciljanja potencilanih kupcev zelo dovršena, če jih znamo pravilno nastaviti. Podjetja lahko izpostavijo svoje izdelke in tudi izpostavijo dvosmerni dialog s potencialnimi kupci. Narava družabnih omrežji omogoča posameznikom enostavno komunikacijo s podjetji – lahko jih kadarkoli vprašamo tisto, kar nas zanima Lahko pa tudi enostavno podamo svoje (več ali manj konstruktivno) mnenje o izdelku ali storitvi tako, da ostali deležniki Facebooka vidijo kakšna je (bila) naša izkušnja. In tako se širijo informacije.

Kaj potrebujemo za Facebook oglaševanje?

Slaba novica je ta, da naše podjetje ni edino, ki se bori za to, da je med vsemi temi Facebook uporabniki opaženo. In če upoštevamo še dejstvo, da imajo podjetja na razpolago omejeni (prikazni) prostor v organskemu viru uporabnikovih novic, potem je prednost Facebook oglaševanja očitna.

Dobra novica pa je ta, da s pomočjo Facebook oglaševanja lahko naš izdelek, storitev ali blagovno znamko ciljano in prednostno izpostavimo tistim segmentom, ki so najbolj dovzetni za nakup.

Za učinkovito Facebook oglaševanje podjetje potrebuje:

  1. Oglaševalskega strokovnjaka/stratega specializiranega za Facebook oglase.
  2. Urejen poslovni Facebook profil podjetja/blagovne znamke.
  3. Oglasni proračun.

Kaj lahko dosežemo s pomočjo Facebook oglaševanja?

Facebook kampanje lahko popolnoma prilagodimo našim poslovnim ciljem. Dober oglaševalec bo znal Facebook kampanje postaviti v kontekst različnih faz potrošnikove spletne nakupne poti in v kontekst ciljev podjetja.

  1. Facebook oglasi so odličen kanal za pridobivanje poceni in relevantnih kontaktov.
  2. Facebook je lahko profitabilen (direktni) prodajni kanal.
  3. S pomočjo Facebook kampanje povečamo obisk na spletni strani.
  4. S Facebook oglaševanjem poskrbimo za branding ali povečanje zavedanja o blagovni znamki.
  5. S Facebook oglaševanjem lahko izboljšamo vpletenost sledilcev na družabnem omrežju.

Kako vam lahko pomagam?

V vašo Facebook strategijo se lahko vpletem na različne načine, odvisno od vaših potreb.

  • Pregledam vaš obstoječi oglaševalski račun in vam povem kje imate prostor za izboljšave, kje izgubljate oglaešvaslke investicije in kako izboljšate vaše kampanje.
  • Postavim in vodim Facebook kampanje.
  • Pripravim vašo Facebook strategijo in izobrazim vašo ekipo.
  • Facebook svetovanje po meri.
  • Pridobivanje novih, relevantnih email kontaktov za nadaljno obdelavo.

Tesno sodelujem s Facebook predstavniki iz Dublina in sem vedno na tekočem glede novih oglaševalskih metod, praks in produktov. Za sabo imamo preko 500 uspešnih Facebook kampanj iz raznolikih vertikal.

Moje načelo je, da ne sodelujem s konkurenčnimi podjetji, ker želim ohraniti dobro poslovno etiko.

Če želite stopiti z mano v stik:

Pokličite na ▶▶ 041 586 171 

Pišite mi na ▶▶ damjan.avsec@digilab.si

Ali izpolnite obrazec ▶▶ TUKAJ

Če ne potrebujete pomoči in želite sami nadgraditi svoje znanje iz Facebook oglaševanja, potem vas vabim,da preberete več namigov ali idej za Facebook kampanje na blogu Digilab.si, v Facebook kategoriji.

Veliko poslovnih uspehov vam želim!

Damjan Avsec