Če oglašujete na Facebooku in če postavljate kampanje katerih cilj je direktna prodaja, potem se udobno namestite in pozorno preberite. Optimizacija Facebook konverzije se do določene mere izvaja samodejno. Ampak Facebook zato rabi pravilni vnos podatkov.
Pri Facebook kampanjah, katerih cilj je konverzija imamo na voljo kar nekaj nastavitev in prav je da jih poznamo. Najprej moramo določiti tip konverzije za katero bomo oglasno skupino (ad set) optimizirali. Na voljo imamo kar nekaj konverzijskih ciljev: nakup, košarica ali enostavno ogled produktne strani. S tem, ko določimo tip konverzije na katero bomo optimizirali, Facebooku sporočamo, da naj poišče čim več takih oseb, ki bodo opravili dotično konverzijo. Če optimiziramo za nakup, bo Facebook poiskal čim več uporabnikov, za katere je visoka verjetnost, da bodo izdelek kupili.
Samodejna optimizacija Facebook konverzije
Na tej točki se verjetno sprašujete kako Facebook poišče tak segment, ki našemu cilju najbolj ustreza. Odgovor je: v podatkih in v sposobnosti algoritma, da se sproti uči. Facebook vzame vzorec vseh, ki so že konvertirali in med njimi poišče ogromno skupnih vzorcev. Te potem preslika na naslednji segment (ki še ni prejel oglasa). Računa na to, da je tako dobro zadel vzorce preteklih konvertirancev, da je v novo izbranem občinstvu zagotovo veliko takih, ki bodo konvertirali.
V veliko pomoč pri temu pa je nastavitev optimizacije oz “conversion window”. Če ste oglaševali s ciljem pridobiti čim več konverzij, potem ste zagotovo že naleteli na spodnje nastavitve.
Kaj je “conversion window”?
Za uspešno pridobivanje tistih kupcev, ki bodo konvertirali je nastavitev “conversion window” ključnega pomena. Facebook navaja, da če bomo nastavili “conversion window” na 1 dan, to pomeni, da bo Facebook optimiziral na podlagi podatkov, ki jih je izbral iz konverzij, do katerih je prišlo v 1 dnevu. Če prodajate izdelek, ki ne konvertira tako hitro (v 1 dnevu), potem boste imeli težavo. Pravzaprav, bo Facebook imel težavo in za vas ne bo znal dobro poiskati tistih ljudi, ki konvertirajo (saj ne bo imel dovolj podatkov za učenje). Več konverzij, ki jih bo Facebook lahko analiziral, večjo možnost boste imeli, da bodo vsi nadaljnji prejemniki oglasa bolj dovzetni za konverzijo. Predlagam, da vedno izberete nastavitev, da Facebook uporabi pregled konverzij v 7 dneh pri optimizaciji. Vsaj v začetni fazi. Tako boste Facebooku dali na razpolago čim več oseb, ki so konvertirale, na podlagi katerih se bo učil in iskal skupne vzorce. Te vzorce bo potem preslikal na novi segment ljudi.
Nova nastavitev
Če izberemo možnost: after clicking and viewing an event (to možnost je FB dodal pred kratkim) pomeni, da bo FB pri pregledu oseb, ki so konvertirale, upošteval tudi tiste osebe ki so oglas dobile prikazan, nanj niso kliknile ampak vseeno konvertirale (po drugi poti). V osnovi ta možnost povečuje nabor oseb, ki so konvertirali in iz katerih se potem FB algoritem uči. To možnost predlagam tistim, ki dosegajo res malo število konverzij. Jaz te možnosti še nisem uporabljal. Za enkrat mi dobro deluje zgornja nastavitev. Tudi zaradi tega, ker prodajam izdelke, ki jih kupci kupujejo premišljeno (daljša nakupna pot kot 1 dan).
Obstaja tudi tehnični pristop, s pomočjo katerega lahko izračunamo katero nastavitev naj uporabimo: ali 1 dnevno ali 7 dnevno. Ta izračun bom razkril v rubriki namig v 1 minuti, v kratkem.
Veliko uspeha vam želim!