Facebook je v zadnjih letih razvil kar nekaj različnih oglasnih formatov, ki jih lahko uporabimo pri Facebook oglaševanju. Facebook oglaševanje pa je za nekatere trgovce postal tudi pomemben vir prihodkov. Ena izmed nalog, ki sem si jih zastavil je tudi ta, da skozi blog predstavim različne Facebook oglasne formate, ki so na voljo za nas, oglaševalce. Čeprav sem že pislal o skoraj vseh oglasnih formatih, se carousel oglasa še nisem lotil. Preden opišem Facebook carousel oglas pa dajmo malo ponoviti. Oglasni formati, ki jih na Facebooku lahko uporabimo so:
- Facebook klasika – link ad – za večne klasike
- Facebook slideshow oglas – za drzne
- Facebook canvas – za domiseljne
- Facebook DRC – za subtilne
Uporabnost carousel oglasa
Facebook carousel oglas zagotovo poznate. Je priljubljen format mnogih oglaševalcev in je kar drugi najbolj razširjeni oglasni format na Facebooku. Posebnost oglasa je ta, da je sestavljen iz večih zaporedni slikic (cards). Prednosti carousel oglasa pa so:
- V enem oglasu lahko izpostavimo do 10 izdelkov.
- Skozi oglas lahko sporočimo domiseljno zgodbo.
Čeprav lahko v 1 oglasu prikažemo zares veliko število izdelkov, jih jaz v oglasu uporabim od 4-5. Tiste, ki so najbolj uspešni. Večina ljudi ne premika slik v nedogled, ampak pregleda prvih nekaj slikic in se odloči ali je ponudba zanimiva ali ni. Ko pripravim carousel oglas, ki vsebuje različne izdelke, izberem možnost, ki algoritmu dopušča, da optimizira slike. To pomeni, da algoritem presodi katera slika (izdelek) je za uporabnika najbolj relevantena in jo umesti na prvo mesto v oglasu. V primeru, ko pripravim “carousel zgodbo”, te možnosti ne uporabim, ker potem se lahko zaporedje slik (zgodbe) sesuje in oglas izgubi pomen.
Carousel oglas – primer zgodbe
Spodaj carousel oglas, ki smo ga uporabili na slovaškem trgu za oglaševanje izdelka Nutribullet. V carouslu smo oglaševali 1 izdelek, Nutribullet, vendar skozi zgodbo, ki se je pripovedovala skozi sekvenco slik.
Carousel oglas – primer večih izdelkov
V primeru spodaj pa smo pripravili carousel oglas z namenom, da prodaje različnih izdelkov od Delimano blagovne znamke. Ta oglas, je bil bolj prodajno naravnan, kot primer carusel zgodbe zgoraj. Medtem ko je ta oglas izpostavljal popuste izdelkov in odkrito pozival k nakupu (sales), sem carousel zgodbo uporabil za awareness/consideration fazo prodajnega lijaka.
Imate tudi vi izkušnje s carousel oglasi? Delite jih v komentarje spodaj. Vesel bom povratne informacije. Veliko uspeha vam želim!