Poslovne Facebook strani ali profili so bili deležni “face-lifta”. Facebook izgleda svojih poslovnih strani že dolgo ni spremenil in če sem iskren, sem se že spraševal kdaj lahko pričakujemo, da nam bo Facebook malo ponagajal in vnesel nekaj novega v našo dnevno rutino. Prvi vtisi so bili “dragi Facebook, prosim nehaj s spremembami, ker potem samo izgubljam čas z iskanjem stvari, za katere sem prej vedel točno kje se nahajajo..”.
Torej: Facebook poslovne strani izgledajo drugačne. Po njihovo naj bi bil izgled bolj “čist”. In res je!
- Tabe ali zavihke, ki jih skoraj nihče ni uporabljal so odstranili in uvedli navigacijo na levi strani, ki spominja na klasični meni spletnih strani.
- CTA gumbi so bolj izraziti in vidni.
Vesel sem, da so umaknili prikaz oglasov iz poslovnih straneh. Ti sedaj ne bodo odvračali pozornost obiskovalcev, ko so na strani. Premaknili so tudi profilne fotografije. Fotografija ozadja ali cover photo pa je krajša. Profilne slike ne bodo več zakrivale del fotografije ozadja. Oblikovalci boste veseli, da je fotografija ozadaja ohranila svoje dimenzije.
Prenovljena Facebook stran omogoča lažjo interakcijo med blagovno znamko in obiskovalci. Velik in svetel CTA gumb je izpostavljen na vidnem mestu. Prenovljeni izgled naj bi bil tudi bolj prilagojen mobilnim posodobitvam, trdijo na Facebooku. Sprememba je že uveljavljena v celoti.