Facebook oglaševanje je prikaz oglasov na največjem družabnem omrežju na svetu, Facebook in na Facebookovi oglaševalski mreži. Oglaševalska mreža je sestavljena iz neodvisnih spletnih strani, izven Facebooka na katerih lastniki (založniki) omogočajo prikaz Facebook oglasov.
Oglasi se pojavljajo na razlićnih mestih. Najpogosteje se pojavijo v namizni ali mobilni Facebook aplikaciji, kar v uporabnikovem viru novic ali v desnem stolpcu. Oglasi pa se tudi prikazujejo v ostalih aplikacijah, ki so v lasti Facebooka. Tako lahko oglase zasledimo tudi na Instagram aplikaciji, v Messenger aplikaciji in tudi v člankih, kot so Instant articles. Facebook oglaševanje je v razmeroma kratkem času postalo zelo dovršeno in za veliko podjetji tudi dodatni vir zaslužka.
Facebook oglaševanje deluje po modelu plačila za prikaz oglasa ali plačila za klik na oglas. Oglaševalci določimo ciljno publiko, kateri želimo oglase prikazovati. Ciljno občinstvo določimo s pomočjo orodja za ciljanje. Na voljo je kar nekaj načinov ciljanja o katerih lahko več preberete v prispevku Facebook občinstvo – osnove ciljanja.
Kdaj se lahko odločim za Facebook oglaševanje?
Ni pravila. Najbolje, da potestirate ali je vaš posel primeren za oglaševanje na Facebook platformi. S pomočjo Facebook oglaševanje je možno prodati marsikateri izdelek ali storitev. Jaz sem uspel prodati tudi tekaške steze, sobna kolesa in ležišča.Izdelke za katere (včasih) ne bi nikoli pomislil, da bodo vzbudili zanimanje potencialnih kupcev na omrežju Facebook. Veliko je odvisno od strategije, ki jo boste ubrali. Vse mora sovpadati: dobra ponudba, pametno ciljanje Facebook občinstva, izvrsten “copy” oglasa. Tudi “timing” je pomemben. Skozi postavitev kampanje pa moramo stalno imeti v mislih tudi to, kakšen način oglaševanja je na Facebooku najbolj primeren. Vprašajte se: koliko uporabnikov se prijaviti na Facebook z namenom, da nekaj kupi? Odgovor bo pomagal takrat, ko boste izbirali kakšne izdelke oglaševati.
Veliko uspeha vam želim!