Zadnje čase, se je veliko pisalo in razpravljalo o eni izmed večjih Googlovih potez v zadnjem času. Google se je po dobrih 15 letih delovanja AdWords oglaševanja odločil umakniti stranske prikaze oglasov v iskalniku. Gre za velikansko spremembo prikaza oglasov na namiznih napravah. Z implementacijo spremeb so že začeli in tudi v Sloveniji so prvi rezultati že vidni. V iskalnik sem vnesel poizvedbo:
Kot vidite, kraljuje na desni strani iskalnih rezultatov ena velika praznina. Namesto tega pa je dodal 4. oglasno mesto, tik nad prvim organskim zadetkom. Ne bomo več govorili o top 3 pozicijah, ampak o “top 4”. Morda, pa bo prav 4. oglasno mesto po novem najbolj “vroče”. Oglasi se bodo tudi prikazovali čisto spodaj, tik pod zadnjim organskim izpisom, kar se v praksi dogaja že nekaj časa. Kaj to pomeni za oglaševalce? Glede na to, da se je število oglasnih mest skrčilo, lahko pričakujemo večjo tekmovalnost za 4-7 predvidenih oglasnih mest. Ali bo to prineslo tudi višje cene na klik (CNK) bom potrdil ali ovrgel kasneje, ko bo nekaj časa minilo.
Dobra plat “prenovljenih” oglasnih umestitev je ta, da bo lahko vsak oglas užival v oglasnih razširitvah. Oglasi ob strani niso podpirali vseh oglasnih razširitev – te so bile rezervirane samo za “top” oglase.
Veliko uspeha vam želim.