Vsi oglaševalci se borimo za boljšo prepoznavnost in izpostavljenost iskalnih oglasov na Googlu. Ste vedeli, da lahko z enostavnim “trikom” naslov AdWords oglasa, ki je dolg do 25 znakov, podvojimo? To lahko naredimo samo pri tistih oglasih, ki se pojavijo na vrhu iskalnih rezultatov (običajno na prvih treh mestih) ali čisto na dnu. Naslov takega oglasa lahko postane ekstra dolg in s tem tudi ekstra upadljiv. S tem trikom prvo opisno vrstico umestite kar zraven naslovo. Tako izpostavljen oglas bo bolj izstopal med konkurenco in hitro pritegne pozornost. V kombinaciji z dobro vsebino (in ponudbo) je lahko učinek oglasa osupljiv.
Kako podaljšamo naslov AdWords oglasa
Enostavno: prvo opisno vrstico oglasa je potrebo zaključiti z ločilom, kot npr. klicaj ali pika. Napisano drugače: prva opisna vrstica oglasa mora vsebovati zaključen stavek. Google bo potem vsebino prve opisne vrstice premaknil v naslov oglasa.
Tako strukturiran oglas poveča stopnjo klikanosti oglasa (CTR – click through rate) prav tako pa omogoča boljšo uporabniško izkušnjo, ker poudari več vsebine oglasa.
Imate kaj za dodati? Napišite spodaj.
Veliko uspeha vam želim.
Damjan Avsec