Perfekten Google AdWords oglas

kako napisati dober google oglas

Google AdWords oglas je pomemben gradnik uspešne kampanje. Pisanje oglasa marsikaterega oglaševalca spravlja ob živce predvsem zaradi tega, ker želi čim več informacij strniti v tistih nekaj vrstic, ki so na razpolago za pisanje oglasa. Kako sploh opisati vse prednosti naše ponudbe v tako majhnem oglasu? Kombinacija domiselnosti in iznajdljivosti je pravi recept za to, da bo AdWords oglas izstopal med konkurenco.

Zakaj je pomembna dobra vsebina Google AdWords oglasa?

Vaša ponudba oz vaš oglas bo izstopal z vsebino, ki bomiselno napisana na tako majhnem prostoru. Ponudba v oglasu mora tudi “pasti v oči”. Na ta način poskrbite za ustrezno uporabniško izkušnjo, ki bo povečala stopnjo klikanosti na oglas (CTR – click through rate).

AdWords oglas – namigi za pisanje oglasa

V nadaljevanju 11 koristnih namigov za uspešno in učinkovito pisanje AdWords oglasov. V prispevku anatomija Google AdWords iskalnega oglasa, pa smo vzeli pod drobnogled iskalni AdWords oglas.

  • Poskrbite za relevantnost (uporabite ključne besede) Morda se sliši samoumevno ampak vaš oglas naj bo čim bolj relevanten iskanju. Vanj obvezno vključite glavno ključno besedo in to v naslov oglasa, če se le da. Bistvo vaše ponudbe mora biti razvidno že samo iz naslova.Če bo ključna beseda, ki je uporabljena v poizvedbi uporabljena tudi v oglasu, se bo ta (v oglasu) tudi krepko obarvala.

 

  • Razmišljajte o potrebah ciljnih kupcev Pri nekaterih oglasih opažam, da izgubljajo rdečo nit sporočilnosti. Oglas ne nagovarja potencialnih kupcev preko njihovih potreb. Za štos, sem v iskalnik vnesel poizvedbo “rešitev nespečnosti” in dobil oglas:
    pomanjkljivo-napisan-adwprds-oglas
    S ponudbo ni nič narobe. Besedilo oglasa pa bi lahko bilo bolj prodorno. Glede na poizvedbo, je vprašanje v naslovu nepotrebno. Zagotovo iskalca muči nespečnost, sicer ne bi tega vnesel v iskalnik. Naslov lahko izkoristimo za nagovor, ki izdelku vlije več verodostojnosti: “odpravite nespečnost” ali “premagajte nespečnost”. Ko pišete vsebino vašega oglasa ohranite rdečo nit komunikacije in ponudite rešitev, ki jo vaš kupec potrebuje.
  • Izstopajte od konkurenčnih oglasov Oglasi napisani po enakem kopitu se nemalokrat prikazujejo v desnem oglaševalskem stolpcu, kjer je manj prostora za izvirnost, kot na top oglaševalskih mestih. V iskalnik sem vnesel poizvedbo “tekalne steze” in dobil set monotonih oglasov. Ustvarjalci oglasov imajo še ogromno rezerv za izstopanje 🙂
    adwords oglas - slaba praksa
    Ni ga posla, ki ne bi imel konkurence. Ta je zdrava saj vzpodbuja inovativnost in žene proizvajalce k izboljšavi svojih izdelkov. Tudi vaše oglase lahko izboljšate na način, da bodo izstopali. V spodnjem primeru oglas izstopa od tekmecev zaradi dveh preprostih izboljšav: uporablja razširitev lokacije, ki oglasu opremi z dodatno vrstico. Naslov oglasa pa je poudarjen z velikimi začetnicami.
    dobra-oglaševalska-praksa

 

  • Ne pozabite na “klic k akciji” (CTA – call to action) Uporaba jasnih klicev k akciji usmerja potencialne kupce naprej po nakupnemu lijaku, porti cilju – nakup. Pomislite kaj je tisto kar želite, da kupec napravi po tem, ko prebere vaš oglas. Spodbudite k kliku (ampak pazite, da boste delovali v okviru uredniških zahtev). Uporabljajte kratke besede, ki spodbujajo k nadaljnem dejanju. Nekaj klasik: preveri, pokliči, kupi, naroči, prenesi, rezerviraj.
  • Uporabljajte razširitve oglasov Razširitve oglasov so pravi biseri za najbolj preudarne oglaševalce. Njihov namen je ta, da oglas še bolj “oborožijo” z informacijami in ga na tak način bolje izpostavijo. Oglas, opremljen z vsemi  razširitvami bo blestel. Omeniti velja, da razširitve najbolje koristijo tistim oglasom, ki so na samem vrhu oglaševalskega prostora. Razširitev je kar nekaj, med njimi so najpopularnejše razširitve:
  1. razširitve klicev (prikažejo vašo telefonsko številko)
  2. oblački (dodatni prostor za klice k akciji ali koristne informacije)
  3. razširjene povezave do spletnih mest (do 4 dodatnih url povezav na oglas)
  • Prikazni URL (display URL) Ste vedeli, da lahko v prikazni URL vnesete veliko več, kot samo naslov spletne strani? Domena prikaznega URL naslova mora biti domena vstopne strani, Kar boste vnesli po domeni, pa je plod vaše iznajdljivosti. Dobra praksa je, da probate za domeno vnesti ključne besede. Če na domeni domaci-kruhek.si oglašujemo ajdov kruh je lahko naš prikazni URL naslov:domaci-kruhek.si/ajdov-kruh
  • Pametna raba ločil in ostalih simbolov Vam zmankuje prostora za pisanje vsebine? Pogosto se mi dogaja, da mi zmanjkata prav znak ali 2 na koncu oglasa, da bi sporočil točno tisto kar želim. Pri že tako omejenem oglasnem prostoru vsak znak šteje. Pomagam si z okrajšavami. Namesto “in” uporabim “&”. Namesto “eur” uporabim € in na ta način priharnim nekaj oglasnega prostora.
  • Raziskujte konkurenčne oglase Vam manjka navdiha? Vnesite ključne besede v iskalnik in preverite kaj počne vaša konkurenca. Opazovanje primerov v praksi bo najboljša šola. Ne kopirajte oglasov. Pomislite kako bi vi oglas še izboljšali.
  • Na koncu preverite črkovanje in slovnico Zadnja stvar, ki jo naredite pred objavo je ta, da preverite slovnico. Ker smo nagnjeni k hitremu tipkanju smo zlahka tudi površni  in radi spregledamo slovnične napake. Ne pozabite, da so tudi oglasne kampanje odraz vašega posla in vas osebno, zato se predstavite kot kompetenten in skrben oglaševalec.
  • Testirajte Vedno napišem približno 5 različnih oglasov na ogalsno skupino in jih istočasno poženem. Skozi čas ustavim tiste, ki so manj učinkoviti. Ob tem se vprašam zakaj so nekateri oglasi bolj uspešni in poizkusim priti do logičnih zaključkov in smernic, ki jih lahko upoštevam tudi pri naslednjih kampanjah. Testiranje je zelo pomembno, saj ni vedno tisto, kar je v teoriji napisano kot dobra praksa, najboljša praksa tudi za vaš posel. Prepričajte se s tesiranjem.

Veliko uspehov vam želim.

Damjan Avsec

Written by 

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja