Kako izklopim Facebook autoplay?

Facebook videi že nekaj časa delujejo na “autoplay pogon” in moram priznati, da sem se na funkcionalnost navadil. Nekako mojemu newsfeedu Facebook autoplay funkcija doda noto dinamičnosti, dogajanja, živahnosti. Kaj je Facebook autoplay? Gre za lastnost, ki jo je Facebook lansiral lani, ki kot privzeta nastavitev omogoča samodejno predvajanje video vsebin v našem viru novic …

Kako pravilno nastavimo conversion window?

V prispevku Optimizacija Facebook konverzije sem obljubil, da razkrijem matematični izračun s pomočjo katerega izberemo ustrezno nastavitev pri optimizaciji za konverzijo. Ko govorimo o optimizaciji Facebook oglasov za konverzije, moramo poskrbeti za določene nastavitve, ki bodo algoritmu olajšale delo in optimizacijo. Vprašanje je bilo kako dolgo obdobje naj Facebook upošteva pri analiziranju preteklih konverzij: ali 1 dan …

Facebook – konverzije po meri

Konverrzije so osrednji element aktivnosti, ki jih oglaševaci izvajamo na spletu. Konverzije moramo določiti, jih postaviti in jim kanseje tudi slediti, če želimo da imajo oglaševalske aktivnosti smisel. Oglaševanje brez konverzij je približbno tako, kot da bi se odpeljali z avtom na pot brez cilja. Potrata denarja in časa. Več informacij o konverziji sem napisal v prispevku …

Konverzija – kaj za vraga je to?

Ni ga oglaševalskega junaka, ki ne bi naletel na pojem konverzija. Tudi, če ste se znašli v vlogi naročnika spletnih oglaševalskih storitev, ste izraz zagotovo že slišali. Vam je kaj znano: Izvajalec spletnega oglaševanja vpraša novega naročnika “Ali ste merili konverzije?”. Sledi nerodna tišina. Temu pa sledi nerodna razlaga. Predkratkim je kolega pokazal iPROMov slovar spletnega oglaševanja, …

8 izhodišč za pisanje oglasnih naslovov “like a boss”

Facebook oglasi so sestavljeni iz več elementov, ki skupaj tvorijo bodisi učinkovit oglas, ki pritegne uporabnikovo pozornost ali oglas, ki se porazgubi v našemu viru novic. Klasični Facebook oglas je sestavljen iz 6 elementov, ki sem jih podrobno opisal v prispevku anatomija Facebook oglasa. Vabljeni k branju! Tokrat se bom osredotočil na enega izmed elementov klasičnega oglasnega …

Kako do poceni LinkedIn oglasov?

LinkedIn oglasi so bili večkrat predmet debate. Na žalost se o njih ni govorilo v pozitivnem smislu. Vedno slišim, da so LinkedIn oglasi zelo dragi v primerjavi z ostalimi ppc ponudniki. Priznam, da z LinkedIn oglaševanjem nimam veliko izkušenj. Pravzaprav sem približno 2 leti nazaj imel možnost postaviti LinkedIn oglaševalsko kampanjo za agencijo s katero …

Kdaj je najboljši čas za Facebook status objavo?

Uporabniki dostopajo do Facebooka ob različnih urah. Nekateri Facebook obiščejo zgodaj zjutraj, drugi pozno zvečer. Je pa res, da se s pojavom mobilne aplikacije Facebook čas zadrževanja na družabni platformi povečuje, ker je Facebook na mobilnih napravah vedno na dosegu klika. Tokratni 1 minutni namig je za vse community managerje (iščem ustrezni slovenski izraz: uporavljavce skupnosti?). Posebej …

Facebook pixel helper

Kaj je Facebook pixel? Facebook  pixel je v osnovi Javascript koda, ki jo namestite na spletno stran. Namen pixla je: sledenje različnim konverzijam in dogodkom (events), kot so nakupi, ogledi produktov, dodajanje izdelkov v košarice itd…Iz zbranih podatkov lahko obiskovalce  (glede na njihova dejanja na spletni strani) segmentiramo v nišne skupine, ki jih uporabimo pri pripravi …

Google Enhanced CPC

Nastavitev enhanced cost per click (ECPC) v AdWords obstaja že nekaj časa. Enhanced CPC je Google razvil v okviru ideje, da se potencialni kupci nahajajo v različnih fazah nakupnega lijaka takrat, kadar na spletu iščejo preko mobilnih naprav, kadar iščejo ob poznih urah, kadar spletne infromacije iščejo blizu fizične trgovine itd…Skratka; nakupna namera se razlikuje glede na …