Razširitve AdWords oglasov

Ste vedeli, da lahko vaše iskalne oglase dodobra “sfrizirate”? Sporočilne možnosti iskalnega oglasa lahko krepko presežejo klasični naslov, opisno vrstico in prikazni url; te so zgolj osnova o katerih sem več napisal v pripsevku o oblikovanju AdWords oglasa tukaj. Razširitve oglasov vam omogočajo prav to. Izkušen oglaševalec bo sposoben na iskalnemu oglasu narediti dober “čiptuning”, oglas …

Google Adwords oglas – anatomija Google oglasa

Oglaševanje na Googlu je postalo znanost in ob prebiranju različnih namigov in literature lahko hitro zatavamo na različna področja oglaševanja, kot so optimizacija, dražbe, avtomatizacija oglasov itd…Google izdaja različne oglaševalske certifikate za tiste mojstre, ki se lotijo in uspešno opravijo oglaševalse izpite. Te je potrebno tudi obnavljati. Dobrih oglaševalskih praks in veščin je veliko, če pa …

Perfekten Google AdWords oglas

Google AdWords oglas je pomemben gradnik uspešne kampanje. Pisanje oglasa marsikaterega oglaševalca spravlja ob živce predvsem zaradi tega, ker želi čim več informacij strniti v tistih nekaj vrstic, ki so na razpolago za pisanje oglasa. Kako sploh opisati vse prednosti naše ponudbe v tako majhnem oglasu? Kombinacija domiselnosti in iznajdljivosti je pravi recept za to, da bo AdWords oglas izstopal med konkurenco.