Top AdWords poročila – 1 del

Če ste že oglaševali na Googlu, potem ste se zagotovo tudi že izgubili v morju podatkov, ki so na voljo. Če ste  začetnik na področju AdWords oglaševanja potem še kako verjamem, da je težko narediti smisel iz vseh podatkov. Potrebujete osnove. Najlažje je, da določite ključne meritve, ki so pomembne za spremljanje uspešnosti kampanj. Te meritve so običajno …

Demografsko ciljanje za AdWords search kampanje!

2016 je leto velikih sprememb za tiste, ki se ukvarjamo z Google AdWords oglasi. Pravzaprav čakamo samo še prenovljeni AdWords vmesnik in prenova ali posodobitev AdWords oglaševalskega sistema bo popolna. Google je prihod prenovljenega vmesnika obljubljal za konec leta. Kot kaže pa bo ta posodobitev na volje šele v pričetku 2017. Ne glede na to, pa …

Nova Google AdWords razširitev za sporočila

Google AdWords nas je ponovno razveselil z novo AdWords razširitvijo. Razširitev za sporočila. Gre za drugo razširitev, ki so jo na Googlu predstavili v razmeroma kratkem obdobju. Prva od teh je bila razširitev za cene, o kateri sem več napisal v prispevku Najnovejša razširitev: cene. Slaba novica je ta, da razširitev za cene (za enkrat) še ni …

Pospeševanje prodaje v času adventa

Praznični čas okoli božiča in novega leta je odličen čas za pospeševanje prodaje zaradi nakupovalnih mrzlic, ki se stopnjujejo vse od meseca novembra dalje. V tem obdobju je razlogov za nakup veliko: Črni petek Miklavž Božič Novo leto Kot vidite, veliko praznikov in “izgovorov” za nakup ali obdarovanje. Podjetja, posebej tista, ki prodajajo izdelke namesto …

Google display oglaševanje – osnove ciljanja

Google display (prikazno oglaševanje, če se popolnoma poslovenim) “nosi” ambivalenten prizvok. Rak rana “Google display” kampanj je ta, da oglaševalci ne vidimo veliko direktnih rezultatov (prodaje) in se zaradi tega velikokrat vprašamo ali je oglaševanje s pasicami sploh potrebno. Pravzaprav se težava pojavi pri naročnikih, ki imajo prodajo za edino merilo uspešnega digitalnega oglaševanja. To še …

Anatomija razširjenega AdWords tekstovnega oglasa

Pa smo jih dočakali. Google je uresničil eno od večjih sprememb, ki jih je predstavil na Google performance summit dogodku: oglaševalcem so na voljo razširjeni tekstovni oglasi. Kaj so RAZŠIRJENI TEKSTOVNI OGLASI? Gre za format tekstovnega oglasa, ki je 2x večji od obstoječih tekstovnih oglasov. Oglas pritegne pozornost predvsem s povečanim naslovom oz z kar 2 naslovnimi vrsticami in z …

Razširjeni tekstovni oglasi – dobre AdWords prakse

Razširjeni tekstovni oglasi so ena izmed prvih večjih sprememb, ki jih letos pričakujemo od velikega G. Google performance summit dogodek je ponudil dinamični napovednik za letošnje leto na področju AdWords oglaševanja. Razširjeni oglasi so že sedaj na voljo v AdWords računih. Gre za oglase, ki so po formatu 2x večji od običajnih tekstovnih oglasov. Kako izgleda razširjen oglas …

Poslavljamo se od metrike “converted clicks”

V kratkem se bomo poslovili od metrike “converted clicks”, ki jo Google AdWords uporablja že od samega začetka merjenja konverzij. Na Googlu pravijo, da je metrika zastarela in zelo poenostavljena; oglaševalcem je poročala zgolj to ali je klik na oglas povzorčil konverzijo. Področje merjenje konverzij je v 15 letih obstoja napredovalo.Pojavili so se atribucijski modeli, novi …