Facebook oglasi: pravilo 20%

Postavil sem Facebook oglas, nastavil kampanjo in želel oglaševati. Nestrpno sem pričakoval začetek kampanje in prikaz prvih številk, ampak zaman. Sledilo je tisto Facebookovo opozorilo, ki se pojavi v rdečem kvadratu (na vrhu vmesnika) in ki ne prinaša dobrih novic; Facebook se je odločil, da oglasov ne bo prikazoval, ker je tekst na slikah zasedal več kot …

Facebook Livestream posnetek – 7 namigov

Odkar je Facebook omogočil prenos video vsebin  v živo (Facebook livestream), sem opazil kar nekaj Live posnetkov. Zakaj se blagovne znamke sploh odločajo za Facebook live posnetek? Prenos v živo omogoča izrazito poosebljeno komunikacijo. Gre za drugačen, domiseln komunikacijski prisop, ki se oddaljuje od običajnih “status” objav. Facebook Live ima zelo dober organski domet. Vas zanima …

Facebook LIVE – korak za korakom

Pred kratkim je Facebook predstavil Live. Facebook Live omogoča uporabnikom prenos videa v živo, iz mobilne naprave na Facebook news feed. Video lahko prenašate v živo na zasebnih profilih ali na poslovnih profilih. Zakaj ves ropot okoli video vsebin? Prednost prenosa v živo je zagotovo ta, da lahko blagovna znamka  vzpostavi pristno in osebno komunikacijo z sledilci, …

Facebook: dinamika DRC oglasa

Kako izgleda Facebook DRC oglas? Če ste vsaj malo pozorni, ko brskate po Facebooku, potem ste opazili, da se oglasi prikazujejo na različnih mestih vaše Facebook aplikacije. Oglase na mobilnih napravah boste opazili med obstoječimi objavami v vašem viru novic. Enako velja za Facebook oglase, ki se prikazujejo na namiznih napravah, stacionarnih računalnikih (vključno s …

Kaj je Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je prikaz oglasov na največjem družabnem omrežju na svetu, Facebook in na Facebookovi oglaševalski mreži. Oglaševalska mreža je sestavljena iz neodvisnih spletnih strani, izven Facebooka na katerih lastniki (založniki) omogočajo prikaz Facebook oglasov. Oglasi se pojavljajo na razlićnih mestih. Najpogosteje se pojavijo v namizni ali mobilni Facebook aplikaciji, kar v uporabnikovem viru novic ali …

Klasični Facebook oglas – anatomija

Facebook oglaševanje je v zadnjih 2 letih zelo napredovalo. Na Facebooku so razvili veliko različnih tipov kampanj in oglasnih formatov. Facebook oglas se je kar do dobra uveljavil. Od privlačnih več slikovnih oglasov (carousel ads) do ustaljenih in klasičnih “link ad” oglasov, za zdaj še najbolj razširjenemu formatu, ki se tudi pojavlja na treh mestih: V …