Novost ki vpliva na Facebook algoritem

Mobilni dostop do interneta je že leta 2015 prehitel dostop do interneta iz namiznih naprav. Ta podatek ni toliko nenavaden, če pomislimo, da si mariskdo na svetu ne more privoščiti nakupa prenosnika ali stacionarnega računalnika. Za ta segment prebivalstva je dostop do inteneta mogoč preko pametnih telefonov. Tudi v zalivskih državah, kjer je kupna moč …

Optimizacija Facebook konverzije

Če oglašujete na Facebooku in če postavljate kampanje katerih cilj je direktna prodaja, potem se udobno namestite in pozorno preberite. Optimizacija Facebook konverzije se do določene mere izvaja samodejno. Ampak Facebook zato rabi pravilni vnos podatkov. Pri Facebook kampanjah, katerih cilj je konverzija imamo na voljo kar nekaj nastavitev in prav je da jih poznamo. Najprej …

Spoznajte vse oglasne umestitve na Facebooku

Še pomnite, ko smo na Facebooku imeli na voljo eno samo oglasno umestitev? Ah, kje je že to…To je (bil) čas, ko je bil edini cilj Facebook poslovnih strani ta, da so nabirale sledilce (oz takrat se jim je reklo všečki). Več všečkov ko je imela stran, bolj je bila “pomembna”. Zadnji dve leti počnem s Facebook …

Kaj je Facebook carousel oglas?

Facebook je v zadnjih letih razvil kar nekaj različnih oglasnih formatov, ki jih lahko uporabimo pri Facebook oglaševanju. Facebook oglaševanje pa je za nekatere trgovce postal tudi pomemben vir prihodkov. Ena izmed nalog, ki sem si jih zastavil je tudi ta, da skozi blog predstavim različne Facebook oglasne formate, ki so na voljo za nas, …

Dinamični remarketing na Facebooku

Dinamični remarketing na Facebooku (DPA – dynamic produc ads) je najbolj prodajno naravnani tip kampanje, ki ga lahko postavimo na Facebook omrežju. Je oblika kampanje, ki zlahka doseže visok ROI (return on investment) potem, ko je enkrat postavljena, potestirana in optimalno nastavljena. Čar take kampanje pa je tudi v temu, da se z njo ne rabimo …

Facebook video – novosti

Video vsebine so postale pomembno orodje vsebinskega marketinga. V dobi, ko informacije bruhajo iz vsakega vogala, se spreminjajo tudi načini kako uporabniki te informacije sprejemajo. Veliko internetnih uporabnikov raje pogleda video, kot pa prebere  suhoparni prispevek. Vem, pljuvam v lastno skledo. Ker se na omrežju Facebook tega dobro zavedajo, dajejo Facebook video objavam tudi večjo …

Facebook občinstvo – Kako uvozimo email seznam?

Facebook omogoča raznolike načine ciljanja občinstva. Ste vedeli, da lahko v oglasne kampanje uvozimo lasten email seznam in oglase prikazujemo osebam, ki so na seznamu? Gre za kampanjo tipa “retargeting”, kjer oglase prikazujemo uporabnikom, ki naše podjetje že poznajo. Kako deluje tovrstno Facebook oglaševanje? Je zelo preprosto: Izvozimo e-poštni seznam (v excel obliki) > E-poštni seznam …

Facebook občinstvo – osnove ciljanja

Kaj je tisto ki naredi Facebook kampanjo uspešno oz kako oglaševalsko investicijo (za katero vemo, da ni neomejena) optimalno izkoristimo? Če želimo postaviti dobičkonosno kampanjo moramo temeljito razumeti možnosti ciljanja Facebook oglasov. Naše Facebook občinstvo, ki bo videvalo oglase tekom kampanje, mora biti sestavljeno premišljeno in strateško. Facebook, v Sloveniji, aktivno uporablja od 800,000 – 900,000 …

Facebook – Slideshow oglas

Facebook premore veliko različnih oglasnih formatov. Slideshow oglas je eden izmed novejših. In ker je bil Slideshow v zadnjem času podvržen posodobitvam, sem se odločil, da se spodobi napisati nekaj več o tem (manj poznanem) formatu. Slideshow oglas pritegne uporabnikovo pozornost. Gre za stroškovno učinkovit oglas, ki ga pripravimo z nizom fotografij ali z obstoječim …

Novost – Facebook pravila

Facebook je pred kratkim omogočil pravila (Facebook rules). Oglaševalci smo dobili možnost, da postavimo pravila, ki naše oglase samodejno izklopijo ali nam pošljejo opozorilni email (pod določenimi pogoji). Postavitev pravil je dokaj enostavna. Pravilo postavimo na nivoju ad seta. Ker rad uporabljam Power Editor za postavitev kampanj, bom izhajal iz njega. V zgornjem desnem kotu izbranega …