Google Display – ciljanje po ključnih besedah

Pred časom sem napisal prispevek Google display oglaševanje – osnove ciljanja, v katerem sem predstavil možnosti ciljanja, ki jih ponuja Google oglaševanje na prikaznem omrežju. Kot sem napisal v omenjenem prispevku, je display oglaševanje: Google display oglasi se prikazujejo na spletni straneh, forumih in Google partner straneh, ki tovrstne oglase dopuščajo. Ste kdaj prebirali vsebino …

Kako do poceni LinkedIn oglasov?

LinkedIn oglasi so bili večkrat predmet debate. Na žalost se o njih ni govorilo v pozitivnem smislu. Vedno slišim, da so LinkedIn oglasi zelo dragi v primerjavi z ostalimi ppc ponudniki. Priznam, da z LinkedIn oglaševanjem nimam veliko izkušenj. Pravzaprav sem približno 2 leti nazaj imel možnost postaviti LinkedIn oglaševalsko kampanjo za agencijo s katero …

Google display oglaševanje – osnove ciljanja

Google display (prikazno oglaševanje, če se popolnoma poslovenim) “nosi” ambivalenten prizvok. Rak rana “Google display” kampanj je ta, da oglaševalci ne vidimo veliko direktnih rezultatov (prodaje) in se zaradi tega velikokrat vprašamo ali je oglaševanje s pasicami sploh potrebno. Pravzaprav se težava pojavi pri naročnikih, ki imajo prodajo za edino merilo uspešnega digitalnega oglaševanja. To še …

Google Display oglas: kako izklopiti prikaz na mobilnih aplikacijah

Odločili ste se oglaševati s pasicami na Google Display omrežju. Display oglas se predvaja že teden dni, tudi klikov ste dobili veliko, konverzij pa nič. Ker ste zvedavi in imate radi oglaševanje pod nadzorom, pogledate najprej na katerih straneh se vaše pasice sploh prikazujejo. V zavihku “umestitve” (placements), kjer vidite podatek o spletnih straneh na katerih se …