FACEBOOK OGLAŠEVANJE

Facebook oglaševanje je v zadnjih letih v nenehnem porastu. Gre za oglaševanje, ki ga lahko izvajamo preko digitalnega kanala družabnega omrežja, za katerega smo slišali že vsi: Facebook.

Najprej malo Facebook statistike

  • Facebook uporablja že 2.01 milijarde ljudi, kar je skoraj 1/4 svetovnega prebivalstva.
  • Facebook v Sloveniji aktivno uporablja 800,000 – 900,000 ljudi.
  • 5 novih Facebook profilov se ustvari vsako 1 sekundo.

    facebook awesome gumb
       Vir: Wordstream
  • 20 minut je povprečna dolžina 1 Facebook obiska.
  • Vpletenost v družabno omrežje Facebook je 18% višja v četrtkih in v petkih.
  • 42% oglaševalcev meni, da je Facebook zelo pomemben za (njihov) posel.
  • Shakira je glasbenica, ki ima (trenutno) največ sledilcev na Facebooku (maj, 2017).
  • Facebook “like” je bil včasih Facebook “awesome”.
  • Facebook vsako minuto beleži 100,000 prošenj za prijateljstvo.

Ko govorimo o digitalnih kanalih družabnih omrežji, je Facebook absolutni zmagovalec. Za enkrat. Ima ogromno uporabnikov in ti uporabniki, se na omrežju (predvsem na mobilni Facebook aplikaciji) zelo dolgo zadržujejo. To je krasna priložnost za podjetja, da vzpostavijo stik s potencialnimi strankami tudi na Facebook omrežju.

Facebook oglaševanje se je uveljavilo prav zaradi tega, ker se ogromno ljudi zadržuje na družabnih omrežjih. Podjetja lahko izpostavijo svoje izdelke in tudi izpostavijo dvosmerni dialog s potencialnimi kupci. Narava družabnih omrežji omogoča posameznikom enostavno komunikacijo s podjetji – lahko jih kadarkoli vprašamo tisto, kar nas zanima Lahko pa tudi enostavno podamo svoje (več ali manj konstruktivno) mnenje o izdelku ali storitvi tako, da ostali deležniki Facebooka vidijo kakšna je (bila) naša izkušnja. In tako se širijo informacije.

Kaj rabimo za Facebook oglaševanje?

Slaba novica je ta, da naše podjetje ni edino, ki se bori za to, da je med vsemi temi Facebook uporabniki opaženo. In če upoštevamo še dejstvo, da imamo podjetja na razpolago omejeni (prikazni) prostor v organskemu viru uporabnikovih novic, potem hitro opazimo kje je prednost Facebook oglaševanja.

Dobra novica pa je ta, da s pomočjo Facebook oglaševanja lahko naš izdelek, storitev ali blagovno znamko ciljano in prednostno izpostavimo tistim segmentom, ki so najbolj dovzetni za nakup.

Za učinkovito Facebook oglaševanje podjetje potrebuje:

  1. Oglaševalskega strokovnjaka/stratega specializiranega za Facebook oglase.
  2. Urejen poslovni Facebook profil podjetja/blagovne znamke.

Kaj lahko dosežemo s pomočjo Facebook oglaševanja?

Facebook kampanje lahko popolnoma prilagodimo našim poslovnim ciljem. Dober oglaševalec bo znal Facebook kampanje postaviti primer mobilnega facebook oglasav kontekst različnih faz potrošnikove spletne nakupne poti.

  1. Facebook oglasi so odličen kanal za pridobivanje poceni in relevantnih kontaktov
  2. Facebook je lahko izvrsten (direktni) prodajni kanal (odvisno od izdelka/storitve, ki jo podjetje ponuja)
  3. S pomočjo Facebook kampanje poskrbimo za kvaliteten obisk na spletni strani
  4. S Facebook oglaševanjem poskrbimo za branding ali povečanje zavedanja o naši blagovni znamki
  5. S Facebook oglaševanjem lahko izboljšamo vpletenost sledilcev na družabnem omrežju

Kje se naši Facebook oglasi prikazujejo?

Facebook že nekaj časa ponuja zelo raznolike oglaševalske formate in kanale. naši Facebook oglasi se tako prikazujejo:

  1. Na mobilni Facebook aplikaciji
  2. Na namizni Facebook aplikaciji (desktop in right hand column)
  3. V Facebook messangerju
  4. Na Instagramu
  5. Na partnerskem omrežju izven Facebooka – ti spletne strani 3rd party.klasični facebook oglas

Če želite spoznati različne oglasne formate, ki jih lahko uporabimo na Facebooku vas vabim, da preberete prispevek “Spoznajte vse oglasne umestitve“. Več namigov ali idej za Facebook kampanje pa najdete na blogu Digilab.si, v Facebook kategoriji.