home NOVICE Facebook in transparentni oglasi

Facebook in transparentni oglasi

Če preživite preveč časa na Facebooku in obiskujete poslovne profile vaših najljubših podjetji, potem ste verjetno opazili novi gumb na mobilni FB aplikaciji. Je kar vpadljiv. Gumb “info and ads” leži na spodnjem desnem robu cover fotografije poslovnega profila, prikazuje pa se (za enkrat) samo na mobilni Facebook aplikaciji. Na namizni verziji gumba še nisem zasledil, sem pa opazil na novo dodan zavihek na levi strani poslovnega profila z enakim imenom. Nas čakajo bolj transparentni oglasi?

transparentni oglasi

Bomo lahko spremljali aktivne oglase vseh poslovnih profilov?

Facebook je uradno izjavil, da izvajajo korenite dopolnitve, ki prinašajo transparentnost poslovnim profilom in Facebook oglasom. Obiskovalci bodo lahko na enostaven način pridobili več informacij o aktualnih oglasih, ki jih podjetja prikazujejo na Facebooku. Cilj tega naj bi bil: transparentni oglasi.

Če kliknemo na gumb ali izberemo zavihek iz navigacije (info & ads), pridemo do dveh podatkov:

  • Pregled vseh aktivnih Facebook oglasov. Vidimo kreativo (tekst in sliko) vseh aktivnih oglasov podjetja: instagram oglasi, messenger oglasi itd…Oglase lahko tudi prijavimo/označimo, kot žaljivo ali nespodobno vsebino. Na tej točki so se mi pojavila naslednja vprašanja
    • bo podjetje tudi plačevalo za te “generične” klike na oglase?
    • v kakšnem obsegu bo Faceook upošteval oznake nespodobne vsebine oglasov. Kaj če nekdo označi vsebino za nespodobno kar malo za štos, recimo da konkurenca
  • Drugi  podatek, do katerega pridemo in je za enkrat relativno skop pa je več informacij o poslovnemu profilu.:Facebook navaja, da bodo informacije še dodajali. V temu trenutku pa lahko vidimo letnico nastanka poslovnega profila in ali je profil vmes zamenjal ime (na Facebooku). Ti podatki so na voljo tudi za profile, ki ne oglašujejo.

Ste se spraševali kako oglašuje konkurenca?

O informacijah, ki jih bo Facebook dodajal se bo verjetno še pisalo. Namera je za uporabnike dobrodošla. Kaj se lahko iz tega naučijo podjetja? Najmanj dvoje: podjetja bodo morala poskrbeti, da bodo oglasi bolj relevantni in dobri, saj bodo javno izpostavljeni vsem in bodo s tem odraz podjetja. Druga stvar, ki bo zanimiva za podjetja bo zagotovo ta, da bodo lahko spremljala oglase konkurence. Ste se spraševali kako oglašuje konkurenca? Sedaj imate priložnost preveriti anatomijo Facebook oglasa konkurence.

Iz primera spodaj vidite, da jaz ne Facebooku ne oglašujem. Poslovni profil DigiLab je bil ustanovljen leta 2016, ohranil pa je tudi prvotno dodeljeno ime.

transparentni oglasi

Spremembe se bodo v naslednjih tedenih še dopolnjevale in zagotovo bom podrobno spremljal.

Želite izboljšati vaše digitalne kampanje? Stopite z mano v stik! >>

Veliko uspeha vam želim

 

 

 

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja