home NOVICE Prenovljene rešitve za Google oglaševalce

Prenovljene rešitve za Google oglaševalce

Kaj se te dni dogaja z Google oglaševalskimi rešitvami? Veliko in nič! Moj vir novic je preplavljen z novicami o spremembah, ki se dogajajo največjemu ponudniku digitalnega oglaševanja, Googlu. Poglejmo kaj se dogaja.

Digitalni trendi so se spremenili: mobilni kanal je že zdavnaj prehitel namiznega po dostopu do interneta, uporabniki konzumirajo veliko video vsebin in ob tem skačejo iz enega kanala na drugega. Posledica tega je večji domet digitalnih oglaševalcev. Svoja marketinška sporočila lahko uresničujemo na večih digitalnih kanalih. Digitalno oglaševanje postaja zapleteno.

Google je naznanil poenostavljene rešitve za blagovne znamke: Google Ads, Google Marketing Platform in Google Ad Manager. Te (nove) blagovne znamka Googla bodo pomagale oglaševalcem in založnikom izbrati optimalne rešitve za njihove poslovne potrebe.

Kaj se bo spremenilo? Za enkrat ne prav veliko. Gre za rebranding potezo že obstoječih oglaševalskih rešitev. Sčasoma pa naj bi Google tem rešitvam dodal tudi nove oglaševalske funkcionalnosti.

Google AdWords se je preimenoval v Google Ads. Vse ostaja isto (platformo s pred kratkim prenovili). Napovedujejo pa prihod smart kampanj, ki naj bi malim podjetjam poenostavile postavitev in vodenje kampanj.

Smart kamapanje sem imel možnost preizkusiti kot beta tester in za enkrat nisem zaznal boljših rezultatov. Gre za rešitev za tiste, ki nimajo veliko časa in tudi ne potrebujejo veliko “šraufanja” in ukvarjanja s kampanjo.

Google Marketing Platform bo po novem združila rešitve Analytics suite 360 in Double Click. To so rešitve ki se nanašajo na enterprise level poslovanja. Platfoma bo oglaševalcem pomagala načrtovati, kupovati medijsk prostor, meriti in optimizirati na enem mestu. Novost, ki jo lahko pričakujemo se imenuje Display & Video 360. .Več o orodju bomo izvedeli v tednih ki sledijo.

Kot kaže, bo tudi AdSense doživel preobrazbo. Google smatra, da morajo založniki urejati najem oglasnega prostora enostavneje in bolj učinkovito. Zaradi tega so združili storitev DoubleClick za založnike in DoubleClick Ad Exchange v programatsko platformo, ki bo po novem Google Ad Manager.

Kako korenite spremembe bodo doletele posamezna orodja, bo pokazal čas. Za enkrat gre za rebranding potezo s “kozmetičnimi popravki”. Vsekakor, bom na preži, da vas seznanim z morebitnimi novostmi.

Potrebujete pomoč pri spletnemu oglaševanju? Stopite z mano v stik in najdemo ustrezno rešitev. Imam ogromno digitalnih idej, ki bodo vaš posel spravile na višjo raven.

Ja, potrebujem pomoč >>

Veliko uspeha vam želim!

 

 

 

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares