home NAMIG V MINUTI Kako izklopim Facebook autoplay?

Kako izklopim Facebook autoplay?

Facebook videi že nekaj časa delujejo na “autoplay pogon” in moram priznati, da sem se na funkcionalnost navadil. Nekako mojemu newsfeedu Facebook autoplay funkcija doda noto dinamičnosti, dogajanja, živahnosti. Kaj je Facebook autoplay? Gre za lastnost, ki jo je Facebook lansiral lani, ki kot privzeta nastavitev omogoča samodejno predvajanje video vsebin v našem viru novic (velja tudi za Instagram).

Še vedno pa ta funkcionalnost moti določen segment uporabnikov, ki bodisi ne želijo uporabljat podatkovni prenos, do katerega prihaja pri samodejnem predvajanju ali enostavno želijo imeti sami nadzor nad tem, kaj se v viru novic zažene.

Zakaj je Facebook sploh uvedel autoplay funkcionalnost? Enostavno zaradi tega, ker je želel spodbuditi več ogledov video vsebin. Objavo video vsebin tudi odkrito spodbujajo, ker gre za format, ki ga uporabniki vedno bolj konzumiramo (namig: objavljajte video vsebine!).

Poglejmo kaj lahko naredimo, če funkcionalnosti ne želimo imeti.

Kako izklopimo autoplay?

Nič  lažjega! Poglejmo kako to uredimo na namizni in na mobilni aplikaciji. Saj veste, postopek se nekoliko razlikuje, ker Facebook res ne želi našega življenja poenostaviti : )

Iz drop down menija izberemo “nastavitve/settings”.

kako izklopimo autoplay

Ko pridemo v novi pogled, izberemo “video” nastavitve in znotraj teh nastavimo “Auto-play videos” nastavitev na želeni način. Izbiramo lahko med: privzeto, on ali off. Če želimo prekiniti autoplay funkcijo, potem izberemo “off”.

Kako izklopimo Facebook autoplay

Kaj pa autoplay na mobilni aplikaciji?

Video autoplay izklopimo malce drugače.

Iz hamburger menija v desnem zgornjem kotu prikličemo nastavitve (settings): Nato izberemo “app settings” in poiščemo “video auto-play”, ki bo nastavljen na “on”. Tudi tukaj imamo 3 izbire. Izbiramo med: on, off ali wi-fi only (ohrani autoplay samo kadar smo povezani na wi-fi). Če želimo izklopiti, izberemo “off”.

 

 

facebook-videos-autoplay

Enostavno!

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares