home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Novost ki vpliva na Facebook algoritem

Novost ki vpliva na Facebook algoritem

Mobilni dostop do interneta je že leta 2015 prehitel dostop do interneta iz namiznih naprav. Ta podatek ni toliko nenavaden, če pomislimo, da si mariskdo na svetu ne more privoščiti nakupa prenosnika ali stacionarnega računalnika. Za ta segment prebivalstva je dostop do inteneta mogoč preko pametnih telefonov. Tudi v zalivskih državah, kjer je kupna moč nadstandardna, je mobilni dostop do interneta zelo visok.

Glede na to, da vedno več ljudi dostopa na internet mobilno, je velik poudarek na mobilni iskušnji. Spletne strani, ki niso optimizirane za mobilne naprave in ki se predolgo nalagajo bodo počasi “zvisele”. Uporabniki enostavno ne želijo čakati dolgo, da se stran naloži. Če se spletna stran predolgo nalaga, jo bodo zapustili in informacijo poiskali pri konkurenci. Preverjeno.

Google že dolgo časa deluje v smeri dobre uporabniške izkušnje in tiste spletne strani, ki se nalagajo počasi kaznuje tako, da jih uvrsti nižje v iskalniških umestitvah. Sedaj pa tenu trendu sledi tudi Facebook. Najavili so prihajajočo spremembno algoritme vira novic. Gre za Facebook algoritem, ki ureja katere Facebook objave se bodo prednostno prikazale na uporabnikovem viru novic. Zakaj to zanima podjetja? Zato, ker želijo, da se vsaka njihova Facebook objava prikaže prav vsem sledilcem v viru novic. Hja…sanja s***** kukuruz in tako naprej…

Ok, nazaj k algoritmu. Facebook algoritem bo dobil posodobitev: uporabniki bodo v svojem viru novic videvali več tistih objav, katere ciljne spletne strani se naložijo hitro in manj tistih objav, katere ciljne spletne strani se naložijo počasi. A bomo uporabniki to spremembo sploh zaznali? Mislim, da v redkih primerih. Tudi Facebook navaja, da se verjetno ne bo spremenilo nič, razen tega, da tiste spletne strani, ki so zares počasne, znajo opaziti padec (Facebook) “referral” obiska.

Katere spremembe izboljšajo hitrost spletne strani?

Najprej moramo preveriti ali je naša spletna stran res počasna. Na voljo imamo veliko brezplačnih orodji, s katerimi lahko analiziramo hitrost spletne strani. Če v Google vnesete iskalno poizvedo “free page speed test” boste na dobri poti do krasnih orodji. Če pa ste leni in se vam ne da ubadat z iskanjem pa obiščite Google page speed insights.

Da spletna stran ohrani hitrost pri nalaganju mora biti čim bolj razbremenjena. Upoštevajte naslednje elemente:

  1. Spletna stran mora vsebovati čim manj preusmeritev (redirect)
  2. Datoteke morajo biti “stisnjene” – kompresirane
  3. Spletna stran mora uporabljati čim manj vtičnikov.
  4. hosting naj bo v bližini ciljne države (če imamo pretežno danske obiskovalce, potem je dobro da naročimo gostovanje na Danskem
  5. Izogibati se moramo javascriptam, kar ni tako enostavno, kot se sliši, če želimo imeti “bogato” spletno stran
  6. Slike morajo biti stisnjene – kompresirane

Prepričan sem, da s to posodobitvijo še zdaleč niso zaključili posodabljati in izboljševati Facebook algoritem tako, da se kmalu beremo.

Veliko uspeha vam želim!

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares