home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Kaj je Facebook carousel oglas?

Kaj je Facebook carousel oglas?

Facebook je v zadnjih letih razvil kar nekaj različnih oglasnih formatov, ki jih lahko uporabimo pri Facebook oglaševanju. Facebook oglaševanje pa je za nekatere trgovce postal tudi pomemben vir prihodkov. Ena izmed nalog, ki sem si jih zastavil je tudi ta, da skozi blog predstavim različne Facebook oglasne formate, ki so na voljo za nas, oglaševalce. Čeprav sem že pislal o skoraj vseh oglasnih formatih, se carousel oglasa še nisem lotil. Preden opišem Facebook carousel oglas pa dajmo malo ponoviti. Oglasni formati, ki jih na Facebooku lahko uporabimo so:

  1. Facebook klasika – link ad – za večne klasike
  2. Facebook slideshow oglas za drzne
  3. Facebook canvas – za domiseljne
  4. Facebook DRC – za subtilne

Uporabnost carousel oglasa

Facebook carousel oglas zagotovo poznate. Je priljubljen format mnogih oglaševalcev in je kar drugi najbolj razširjeni oglasni format na Facebooku. Posebnost oglasa je ta, da je sestavljen iz večih zaporedni slikic (cards). Prednosti carousel oglasa pa so:

  1. V enem oglasu lahko izpostavimo do 10 izdelkov.
  2. Skozi oglas lahko sporočimo domiseljno zgodbo.

Čeprav lahko v 1 oglasu prikažemo zares veliko število izdelkov, jih jaz v oglasu uporabim od 4-5. Tiste, ki so najbolj uspešni. Večina ljudi ne premika slik v nedogled, ampak pregleda prvih nekaj slikic in se odloči ali je ponudba zanimiva ali ni. Ko pripravim carousel oglas, ki vsebuje različne izdelke, izberem možnost, ki algoritmu dopušča, da optimizira slike. To pomeni, da algoritem presodi katera slika (izdelek) je za uporabnika najbolj relevantena in jo umesti na prvo mesto v oglasu. V primeru, ko pripravim “carousel zgodbo”, te možnosti ne uporabim, ker potem se lahko zaporedje slik (zgodbe) sesuje in oglas izgubi pomen.

optimizacija facebook carousel oglasa

Carousel oglas – primer zgodbe

Spodaj carousel oglas, ki smo ga uporabili na slovaškem trgu za oglaševanje izdelka Nutribullet. V carouslu smo oglaševali 1 izdelek, Nutribullet, vendar skozi zgodbo, ki se je pripovedovala skozi sekvenco slik.

primer facebook carousel zgodbe

Carousel oglas – primer večih izdelkov

V primeru spodaj pa smo pripravili carousel oglas z namenom, da prodaje različnih izdelkov od Delimano blagovne znamke. Ta oglas, je bil bolj prodajno naravnan, kot primer carusel zgodbe zgoraj. Medtem ko je ta oglas izpostavljal popuste izdelkov in odkrito pozival k nakupu (sales), sem carousel zgodbo uporabil za awareness/consideration fazo prodajnega lijaka.

primer prodajnega carousel oglasa

Imate tudi vi izkušnje s carousel oglasi? Delite jih v komentarje spodaj. Vesel bom povratne informacije. Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares