home GOOGLE ADWORDS Top AdWords poročila – 1 del

Top AdWords poročila – 1 del

Če ste že oglaševali na Googlu, potem ste se zagotovo tudi že izgubili v morju podatkov, ki so na voljo. Če ste  začetnik na področju AdWords oglaševanja potem še kako verjamem, da je težko narediti smisel iz vseh podatkov. Potrebujete osnove. Najlažje je, da določite ključne meritve, ki so pomembne za spremljanje uspešnosti kampanj. Te meritve so običajno podobne ne glede na posel, ki ga opravljate: prikazi, kliki, cena na akvizicijo, cena na klik itd..Ko boste “domači” s ključnimi meritvami pa je čas, da se poglobite v AdWords vmesnik. V njem se skriva veliko več dragocenih podatkov in informacij, ki jih lahko uporabimo za izboljšanje kampanj.

AdWords poročilo – Dnevi v tednu

Zavihek “dimenzije” je vir nepogrešljivih poročil in podatkov. Če ga še niste pregledali vas spodbujam, da to napravite čimprej. V zavihku dimenzije lahko primerjate učinkovitost oglaševalskega računa skozi prizmo različnih kriterijev.

Izberite “Day of the week” (dnevi v tednu) možnost, ko kliknete na gumb “view” (pogled) in opazili boste, kako uspešno vaši oglasi delujejo v različnih dnevih v tednu. To je zagotovo ena izmed temeljnih osnov za nadaljnjo optimizacijo. V kolikor merite konverzije naj bodo te glavno vodilo pri optimizaciji. Tisti dnevi, ko boste opazili, da je razmerje med oglaševalskimi investicijami optimalno, so najdonosnejši za vaše spletno oglaševanje. Gledamo kombinacijo različnih meritev: število konverzij, strošek na konverzijo, stopnja konverzije. Tisti dnevi, ki bodo imeli najboljša razmerja teh meritev, bodo za našo kampanjo bolj interesantni.

OK, pregledali smo ta AdWords poročila, kaj pa sedaj?

Ko ugotovimo kateri dnevi v tednu so najbolj dobičkonosni, potem lahko nastavimo višje ponudbe na tiste dneve in slabše ponudbe na dneve, ki niso donosni (bid adjustments). To nastavimo s funkcijo “bid adjustments”.

Poglejmo kako to zgleda v praksi. Spodaj je poročilo po dnevih oglaševalskega računa. Iz podatkov je razvidno, da kampanje najbolje učinkujejo ob torkih in sredah. Na tiste dni je bilo največ konverzij (predzadnji stolpec) in tudi strošek / konverzijo je na ta dneva najnižji (zadnji stolpec). Zdrava pamet narekuje, da lahko več investiram v oglaševanje na ta dva dneva in povišam ponujeno ceno na klik.

 

top adwords poročila

V nastavitvah povečamo ponujeno ceno na klik za oglase, ki se bodo prikazovali ob torkih in ob sredah. Enostavno.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares