home YOUTUBE Optimizacija – YouTube oznake

Optimizacija – YouTube oznake

YouTube oznake pomagajo uporabnikom poiskati ustrezne video vsebine kadar jih iščejo na YouTube iskalniku. Proces je preprost: uporabnik v iskalnik vnese ključne besede, ki so sorodne našim YouTube oznakam, naš video pa se prikaže v iskalnih rezultatih. Dodajanje oznak je še danes pomemben dejavnik, ki določa rangiranje naših video vsebin znotraj YouTube iskalnika.

Oznake so ključne besede ali fraze, ki jih vnesemo v nastavitvah naloženga videa. Oznake dodamo takrat, ko video vsebino nalagamo na naš YouTube kanal, lahko pa jih urejam tudi kasneje. YouTube oznake ostalim obiskovalcem že nekaj časa niso več vidne.

Namig: Ker oznake že lep čas niso vidne video obiskovalcem, se do njih dokopljemo nekoliko težje. Če bi želeli preveriti kako konkurenca uporablja oznake pri lastni videih pa vseeno ni vse izgubljeno. Če želimo preveriti katere oznake nekdo uporablja, lahko v Chrome brskalniku kliknemo desno tipko na miški in izberemo “view page source” ali ogled vira strani. Ko smo v “source” pogledu, kliknemo ukaz: ctrl + f in odpre se nam iskalno polje. Vanj vnesemo frazo “keywords” , ki se bo v viru spletne strani osvetlila. V tem delu so navedene vse oznake dotičnega videa.

Več o YouTube video optimizaciji lahko preberete v prispevku YouTube video optimizacija.

Kako preuredimo YouTube oznake?

YouTube oznake dodamo zraven naše video vsebine kot seznam. Tiste oznake, ki so na prvih mestih uživajo večjo težo s strani YouTuba zato je pomembno, da so prve ključne besede dejansko tiste, ki so za nas najbolj pomembne. Včasih pa se zgodi, da v prvem poizkusu oznak nismo optimalno razporedili in zato želimo vrstni red oznak spremeniti. Na žalost nam YouTube ponuja precej neroden pristop k tovrstnemu urejanju. Najbolje je, če želimo naknadno urejati YouTube oznake, da vse obstoječe oznake skopiramo, odpremo prazen text editor dokument in jih prilepimo v prazen .txt dokument (notepad ali beležka). Opazili bomo, da so oznake ločene z vejicami in brez presledkov. Tak format naj tudi ostane. Sedaj lahko poljubno dodajamo nove oznake v katerem koli vrstnem redu na bistveno hitrejši način, kot v samem YouTube urejevalniku. Ko smo z oznakami zadovoljni, jih ponovno skopiramo in prilepimo v polje za oznake v našem YouTube video urejevalniku.

Kako nastavimo privzete YouTube oznake našemu YouTube kanalu?

Nastavitev privzetih oznak je krasna funkcionalnost, ki nam lahko prihrani velik časa hkrati pa tudi poskrbi, da ostanemo konsistentni. Lahko si vnaprej pripravimo seznam privzetih oznak in ga uporabimo vsakič, ko naložimo novi  video. Kaj je prednost? Tistih najpogostih oznak ne rabimo znova in znova dodajati. No more Groundhog day.

Kje nastavimo privzete oznake:

Moj kanal ► Video urejevalnik (video manager) ► kanal (channel) ► Naloži privzeto (upload defaults).

Tukaj lahko nastavimo veliko več, kot samo privzete oznake. Nastavimo tudi privzet opis. Pomembno: privzete nastavitve lahko kasneje tudi “povozite” za določene video vsebine, če se izkaže, da niso primerne. Prav tako se privzete nastavitve ne bodo prenesle na tiste video vsebine, ki jih naložite preko mobilnih naprav.

Raba ponavljajočih ključnih besed med različnimi, sorodnimi video vsebinami je priporočljiva, ker poveča možnosti prikaza naših video vsebin med priporočenimi videi.

Kako pravilno uporabimo YouTube oznake?

Oznake lahko razdelimo v štiri sklope. Znotraj teh sklopov lahko sestavimo sezname različnih oznak, ki se naj navezujejo na našo blagovno znamko in na generične besede. Oznake, ki so vnesene na prvih mestih imaje večjo težo od oznak, ki jih vnesemo kasneje.

  1. Specifične oznake: Gre za eno besedne oznake, ki predstavljajo osrednjo temo.
  2. Sestavljene oznake: Te oznake so sestavljene iz dveh ali več besed. Nekateri YouTubovci celo kopirajo video naslove in jih uporabijo kot oznake – ob tem izpustijo veznike ali predloge, ker jih YouTube ne upošteva.
  3. Generične oznake: Gre za besede kot so “navodila”, “kako”. YouTube ponuja kar nekaj predlogov.
  4. Pravopisne napake: Ljudje se v naglici hitro zatipkamo zato je smiselno, do neke mere, uporabiti besede s pravopisnimi napakami.

Pri oznakah lahko uporabimo do 500 znakov. Ideje za dodatne oznake bomo dobili tudi tako, da sami uporabimo YouTube iskalnik in vanj vnesemo najbolj generične oznake. Google “auto suggest” bo poskrbel za nove ideje.

Veliko uspeha vam želim!

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares