home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Facebook občinstvo – Kako uvozimo email seznam?

Facebook občinstvo – Kako uvozimo email seznam?

Facebook omogoča raznolike načine ciljanja občinstva. Ste vedeli, da lahko v oglasne kampanje uvozimo lasten email seznam in oglase prikazujemo osebam, ki so na seznamu? Gre za kampanjo tipa “retargeting”, kjer oglase prikazujemo uporabnikom, ki naše podjetje že poznajo. Kako deluje tovrstno Facebook oglaševanje? Je zelo preprosto:

Izvozimo e-poštni seznam (v excel obliki) > E-poštni seznam uvozimo v Facebook urejevalnik oglasov > Postavimo retargeting kampanjo > V kampanji določimo, da se oglasi prikazujejo občinstvu e-poštnega seznama

Obstoječi prispevek je nadaljevanje niza prispevkov kjer pišem o oblikah Facebook ciljanja. Prvi del najdete pod imenom Facebook občinstvo – osnove ciljanja.

Kako postavimo Facebook ciljanje glede na seznam strank?

Ustvariti moramo seznam ali občinstvo po meri. Občinstvo po meri nato uporabimo za ciljanje v kampanji. Občinstvo po meri (custom audience) lahko ustvarimo na 4 načine oziroma iz 4 virov:

  1. Seznami strank
  2. Promet spletnih mest
  3. Aktivnosti v aplikacijah
  4. Vpletenost na Facebooku

Tokrat bom predstavil kako pripravimo občinstvo po meri iz vira seznama strank ali kontaktov. V kolikor vas zanima kako pridemo do občinstva po meri potem preberite prispevek Facebook občinstvo – osnove ciljanja. Spodaj nadaljujemo:

Ko imamo odprto okno za ustvarjanje novega občinstva, izberemo “Customer file”, datoteko strank.

kako postavimo facebook občinstvo

 

Odpre se novo okno, kjer dobimo dodatne možnsti. Lahko uvozimo obstoječi seznam strank (v obliki csv ali txt) ali izberemo drugo možnost, kjer obstoječi seznam uvozimo neposredno iz email marketing orodja MailChimp. Ker MailChimp orodja že dolgo ne uporabljam več, sem se odločil za prvo možnost. Prepričan pa sem, da je uvoz iz MailChim orodja podobno preprost.

 

kako uvozimo email seznam v facebook

 

Odpre se novi pogled z dodatnimi možnostmi. Seznam kontaktov lahko skopiramo ali naložimo datoteko (txt ali csv). Datoteko lahko uvozimo po sistemu povleci in spusti ali s pomočjo gumba “prenesi datoteke”. Kliknemo gumb “naprej” v naslednji korak.

 

kako uvozimo email seznam

 

V naslednjem koraku povežemo podatke. Vir uvoza lahko vsebuje več podatkov, kot je le e-poštni naslov. Izvorni seznam lahko vsebuje do 15 identifikatorjev (podatkov). Od imena, telefonske številke in naslova do spola, starosti itd…Več podatkov ki jih bomo imel na voljo v seznamu, večja bo verjetnost uspšenega ujemanja med naloženim seznamom in Facebook profilom. Facebook mora podatke v naloženem seznamu povezati s pravimi profili. Samo tako lahko zagotovi, da bodo samo te osebe bile izpostavljene našim oglasom. Ujemanje na podlagi zgolj email naslova je presentljivo visoko – običajno med 60 – 70%.

Lahko se zgodi, da Facebook ne bo znal pravilno povezati podatkov. Na voljo imamo tudi ročno možnost, da popravimo. V primeru spodaj, je Facebook pravilno povezal email naslove iz vira.V označenem delu spodaj, pa je datume zadnje interakcije zamenjal za telefonske številke. Ker ne gre za telefonske številke je prav, da zadevo uredimo. Možnosti sta dve: določimo, da Facebook ignorira ta podatek pri povezovanju podatkov ali poiščemo ustrezni identifikator iz seznama obstoječih. Ker gre za datum zadnje email interakcije (podatek, ki ga Facebook nima), bi se odločil, da podatek ignoriramo.

 

 

povezovanje podatkov

 

Ko stisnemu gumb “naloži in ustvari” se pojavi zadnje okno, kjer nam Facebook prikaže koliko vrstic podatkov smo uvozili. Postopek zaključimo s klikom na gumb “Končano”. Običajno traja nekaj minut, da se občinstvo napolni, preden je na voljo za uporabo.

 

facebook ciljne skupine

veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares