home NOVICE Facebook bo omogočil objave za prosta delovna mesta

Facebook bo omogočil objave za prosta delovna mesta

Facebook se je odločil, da izzove omrežje LinkedIn. Iskalci zaposlitve, ki v ta namen uporabljajo tudi družabna omrežja, se običajno obrnejo na omrežje LinkedIn, ki velja za družabno omrežje profesionalnega mreženja in povezovanja s strokovnjaki iz podobnih področji. LinkedIn iskalcem zaposlitve omogoča, da se predstavijo potencialnim delodajalcem, ki na tem omrežju tudi oglašujejo prosta delovna mesta.

Sedaj vas zagotovo že zanima kaj imata skupnega Facebook in prosta delovna mesta? Odgovor je: vedno več. Če so do sedaj podjetja preko svojih Facebook strani občasno objavila status z novim delovnim mestom in so tega potem nekateri uporabniki delili na svojih zidovih, bo sedaj objava delovnega mesta na Facebook omrežju bolj sistematična.

Facebook je pričel izdajati novo funkcionalnost, ki omogoča iskalcem zaposlitve, da se povežejo z delodajalci kar na Facebook platformi. Nova posodobitev omogoča Facebook poslovnim stranem (business Pages) objavo prostega delovnega mestav obliki status objave. Damjan, to ni nič novega, to lahko že sedaj! Drži.

Kaj bo novega

Za enkrat podrobnosti niso razkrite. Predstavljam pa si, da bo status objava prilagojena cilju – torej objavi delovnega mesta. Priročna novost je zagotovo ta, da bodo tovrstne objave omogočale takojšnjo prijavo. Status objava bo vsebovala akcijski gumb “prijavi se” (apply now). Kot so navedli v podjetju Facebook, bo klik na gumb odprl formo v obliki prošnje, ki jo bodo lahko uporabniki izpolnili in poslali.

Facebook poslovne strani bodo lahko tudi dodale zavihek “delovna mesta” na svoje profile. Priročna funkcionalnost. Potencialni kandidati bodo lahko poiskali priljubljena podjetja in pregledali seznam prostih delovnih mest (seveda je pogoj, da jih bodo podjetja vestno posodabljala).

Ja, s to potezo je Facebook omrežju LinkedIn stopil v zelje. Posodobitev je že mogoča v ZDA in v Kanadi, česar smo se že navadili. V kolikor se novost prime in v kolikor bo Facebook videl dodatni vir prihodka, pa bo posodobitev zelo hitro na voljo tudi pri nas.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares