home NAMIG V MINUTI Konverzija – kaj za vraga je to?

Konverzija – kaj za vraga je to?

Ni ga oglaševalskega junaka, ki ne bi naletel na pojem konverzija. Tudi, če ste se znašli v vlogi naročnika spletnih oglaševalskih storitev, ste izraz zagotovo že slišali. Vam je kaj znano:

Izvajalec spletnega oglaševanja vpraša novega naročnika “Ali ste merili konverzije?”. Sledi nerodna tišina. Temu pa sledi nerodna razlaga.

Predkratkim je kolega pokazal iPROMov slovar spletnega oglaševanja, ki je na voljo tudi na spletu. Slovar je prvotno namenjen slovenski internetni stroki in navajajo, da predstavlja najobsežnejšo zbirko poslovenjenih izrazov s področja digitalnega marketinga in digitalne tehnologije. Poglejmo kako so definirali konverzijo:

Točka, na kateri prejemnik marketinškega sporočila izvede želeno dejanje. Pri konverziji gre za to, da dosežemo, da nekdo odgovori na naš poziv k dejanju. Lahko označuje tudi kakršnokoli zaželeno akcijo obiskovalca na spletni strani (na primer ogled video posnetka, prenos cenika v formatu PDF, oddaja povpraševanja, nakup itd.).

Poizkusil bom še bolj poenostaviti: konverzija je akcijski cilj, ki ga oglaševalci določimo, ga tudi merimo in stremimo k temu, da čim več obiskovalcev spletne strani ta cilj tudi opravi. V večini primerov je konverzija akcijski cilj, ki je povezan z našim spletnim mestom (e-trogvina, spletna stran, vzstopna stran itd..).

Oglaševalci in naročniki določijo kaj so tisti akcijski cilji na spletni strani, za katere želimo, da jih obiskovalci opravijo. Oglaševalske aktivnosti usmerimo v to, da se konverzije zgodijo v čim večje številu, ob optimalnih investicijah. Primer konverzij:

  • Nakup izdelka na spletu
  • Oddaja e-mail kontakta preko spletnega obrazca
  • Prenos e-vodiča
  • Ogled videa na spletni strani
  • Obisk več kot 5 pod strani v roku 1 seje…

Kot vidite, ima konverzija širšo uporabno vrednost. Lahko si zastavimo, da je konverzija to, da obiskovalec ostane na spetni strani več kot 20 min.

Računam na to, da sem vam izraz konverzija nekoliko približal in ga tudi razjasnil. Konec koncev, gre za pomeben koncept/element spletnega oglaševanja.

Veliko uspeha  vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares