home DISPLAY Google Display – ciljanje po ključnih besedah

Google Display – ciljanje po ključnih besedah

Pred časom sem napisal prispevek Google display oglaševanje – osnove ciljanja, v katerem sem predstavil možnosti ciljanja, ki jih ponuja Google oglaševanje na prikaznem omrežju. Kot sem napisal v omenjenem prispevku, je display oglaševanje:

Google display oglasi se prikazujejo na spletni straneh, forumih in Google partner straneh, ki tovrstne oglase dopuščajo. Ste kdaj prebirali vsebino spletne strani in opazili oglasne pasice na tej strani? Velika verjetnost je, da ste naleteli na Google display oglas. Oglasi so lahko slikovni, tekstovni, animirani in tudi v obliki videa.

V seriji prispevkov bom predstavil različne možnosti ciljanja na prikaznem omrežju. Začel bom s klasiko: ciljanje po ključnih besedah. Tudi pri tej možnosti ciljanja je Google pred kratkim razvil spremembo oz novo funkcionalnost.

Ciljanje na Display omrežju, po ključnih besedah je zelo enostavno. Način ciljanja obstaja praktično od samega pričetka AdWords oglaševanja. Deluje tako, da oglaševalci pripravimo seznam ključnih besed, ki so zasnovane na podlagi izdelka ali storitve, ki ga oglašujemo. V primeru spodaj sem pripravil seznam potencialnih ključnih besed za agencijo, ki želi oglaševati vikend paket v toplicah.

primer seznama ključnih besed za oglaševanje na prikaznem omrežju

Google AdWords bo oglas prikazoval na spletnih straneh, ki so povezane s ključnimi besedami na seznamu. Tovrstni način oglaševanja na prikaznem omrežju ima razmeroma velik domet. Oglaševalci nimajo veliko nadzora nad tem, kje se bodo oglasi prikazovali. Pri ključnih besedah na prikaznem omrežju ne moremo uporabiti različnih ujemanj ključnih besed. To v praksi pomeni, da bo Google oglas prikazal tudi na tistih straneh, kjer izbrana ključna besede ni ravno osrednja tema – zadošča že to, da je ključna beseda omenjena v odstavku. Posledica tega je manj kvalitetni obisk. Zaradi tega je bistvenega pomena to, da je prikazani oglas zelo jasen pri tem, kar sporoča.

Novost pri ciljanju po ključnih besedah

Pred kratkim je Google razvil novo funkcionalnost, ki omogoča oglaševalcem nekoliko večji nadzor pri ciljanju po ključnih besedah. Gre za nastavitev ciljanja po ključnih besedah. Funkcionalnost določa na kakšen način se bodo oglasi prikazovali pri ciljanju po ključnih besedah na prikaznem omrežju. Nastavitev se imenuje Keyword setting (nastavitev ključnih besed). Nastavitev velja za vse ključne besede v oglasni skupini.

nastavitev ključnih besed v prikaznem omrežju adwords

Gre za dve možnosti:

Audience (ciljna skupina) – gre za privzeto nastavitev, ki je tudi bolj smiselna od obeh.  S to nastavitvijo dosežemo ljudi, ki raziskujejo izdelke ali storitve, ko smo jih nastavili za ključne besede. Nastavitev omogoča, da naši oglasi dosežejo ljudi, ki jih utegnejo zanimati nastavljene ključne besede, četudi brskajo po vsebinah, ki te ključne besede ne vsebujejo. Poleg tega se bodo oglasi prikazovali tudi na tistih spletnih straneh ali aplikacijah, ki vsebujejo izbrane ključne besede.

Content (vsebina): ta nastavitev nekoliko skrči oglaševalski domet. Oglas se pikaže samo takrat, kadar vsebina spletnih strani, video posnetkov ali aplikacij vsebuje tiste ključne besede, ki smo jih določili v nastavitvi.

Novo (content) nastavitev še nisem preizkusil, ker se za enkrat še ni pokazala potreba. Zdi se mi, da prav pride tistim oglaševalcem, ki upravljajo z nekoliko okrnjenimi proračuni ker tisti, ki uporabljajo to nastavitev dosežejo približn 30% doseg od privzete nastavitve.

Veliko uspeha vam  želim.

 

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares