home NOVICE Facebook novice – Najnovejša orodja za posel

Facebook novice – Najnovejša orodja za posel

Ni skrivnost, da se Facebook resno bori za to, da bi uporabniki čim več časa preživeli v njegovi družbi. Razvili so svojo messenger aplikacijo, razvili so Facebook live, kupili so Instagram…Facebook je do sedaj kupil preko 50 podjetji! V facebookovem idealnem scenariju naj bi uporabniki interneta pozabili na iskalnike in vse informacije pridobivali na Facebooku. Tam bi tudi opravljali vse spletne nakupe. Tak je idealni scenarij. V tem scenariju Google ne obstaja. Zato se omrežje Facebook znova in znova zavzema za to, da bi nadomestilo iskalnike.

Trudijo se tudi, da bodo poslovne Facebook strani nadomestile spletne strani in celo spletne trgovine. Facebook se zavzema, da bi čim več spletnih nakupov opravili kar na Facebooku. Razvoj tega omrežja in oglaševalske platforme v letu 2016 je bil osupljiv in kaže, bodo v letošnjem letu nadaljevali s poudarkom na e-commerce oz. spletni prodaji.

Facebook novice – platforma, ki spodbuja nakupe

Po novem se bo dalo na Facebook poslovnih straneh opraviti naslednje:

  • Pridobiti ceno.
  • Rezervirati termin.
  • Naročiti hrano.
  • Kupiti vstopnice.

Kar lep nabor novih možnosti. Nekatere funkcionalnosti bo sprocesirala sama Facebook platforma, druge bodo omogočili partnerji. To po vsej verjetnosti pomeni, da bodo določene funkcionalnosti mogoče samo v določenih, bolj “podprtih” državah, v začetni, “pilotni” fazi. Pri Facebooku se zelo dobro zavedajo dejstva, da se njihovi uporabniki vračajo na platformo vsak dan. Zakaj jim potem  ne bi omogočili, da čim več spletnih nakupov opravijo kar preko njih?

 

Facebookovci pa so poskrbeli tudi za priporočila. Orodje je v svoji pilotni izvedbi že na voljo uporabnikom v ZDA. Orodje omogoča uporabnikom, da svoje FB prijatelje vprašajo za mnenje o specifičnem podjetju, ponudniku itd…To se v praksi že dogaja. Pred kratkim je kolega na Facebooku spraševal po dobri piceriji na Štajerskem. Če bi Facebook med odgovori prepoznal picerijo, bi s pomočjo orodja za priporočila, omenjeno ime picerije spremenil v povezavo do njene FB strani in kolegu omogočil hitro rezervacijo ali vzpostavitev stika. Celotna platforma se razvija v tej smeri. Ste že opazili obvestilo, da bodo danes 3 prijatelji obiskali dogodek  v tvoji bližini?

Trgovina na Facebooku

Če vas zgornje Facebook novice ne ganejo, ker funkcionalnosti še niso na obzorju za vas, potem bo naslednja novost bolj funkcionalna. Poslovne strani so po novem dobile predloge, do katerih lahko dostopamo vsi. Do njih pridemo tako, da izberemo nastavitve poslovne strani, ki jo urejamo. Iz leve navigacije pa izberemo “edit page” (urejanje strani).

nastavitve za Facebook poslovne strani

Prav tukaj pa lahko nastavite tudi zavihke po meri. Dva novejša zavihka sta: zavihek za trgovino in zavihek za storitve. Ta dva zavihka prikazujeta točno to, kar pove ime: vaše storitve ali izdelke. Postavitev vsebine v zavihke je zelo enostavno in intuitivna. Navodila za to, bom napisal v prispevku, ki bo namenjen izključno tej temi. Primer enostavne Facebook trgovine smo postavili na Dormeo Facebook strani, kjer lahko kliknete na želeni izdelek, ta pa vas preusmeri na produktno stran.

kako izgleda dormeo trgovina na facebooku

S pomočjo aplikacij pa se da Facebook trgovina sprogramirati tako, da obiskovalci opravijo nakup kar na Facebooku. Shopify zagotovo nudi tovrstno rešitev.

Za konec

Več kot očitno je, da se z rešitvami Facebook približuje lokalnim podjetjem. Omogoča jim prodajo storitev in izdelkov, hkrati pa tudi omogoča, da uporabniki s potencialnimi kupci delijo izkušnje in jim omogočajo, da podjetja predhodno preverijo.

 

Veliko uspeha vam želim!

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares