home NAMIG V MINUTI Facebook – konverzije po meri

Facebook – konverzije po meri

Konverrzije so osrednji element aktivnosti, ki jih oglaševaci izvajamo na spletu. Konverzije moramo določiti, jih postaviti in jim kanseje tudi slediti, če želimo da imajo oglaševalske aktivnosti smisel. Oglaševanje brez konverzij je približbno tako, kot da bi se odpeljali z avtom na pot brez cilja. Potrata denarja in časa. Več informacij o konverziji sem napisal v prispevku Konverzija – kaj za vraga je to?. Razširite si obzorje!

Tako kot večina oglaševalskih platform, tudi Facebook omogoča vzpostavitev in slednje konvrzijam. Facebook konverzije lahko razdelimo v dva sklopa:

  1. Tiste, ki jih Facebook privzeto definira
  2. Tiste Facebook konverzije, ki jih lahko oglaševalci nastavimo po meri.

Privzete Facebook konverzije so tiste, ki jih Facebook definira v sklopu Faceboox pixla. V obstoječem zapisu se bom osredotočil na Facebook konverzije iz 2. točke – konverzije po meri. Te lahko uporabimo v primeru, ko privzetih konverzij ne znamo nastaviti ali v primeru, ko nam privzete konverzije niso dovolj.

Kako nastavimo Facebook konverzije po meri?

  1. Iz glavne navigacije orodja Business manager izberemo “custom conversions” (konverzije po meri).
  2. V novem pogledu izberemo modri gumb  “create custom conversion” (ustvari konverijo po meri).
  3. V oknu, ki se odpre nastavimo pravilo (rule).
  4. Nastavimo tudi kategorijo (category) iz seznama kategorij. Kategorija predstavlja tip konverzije.
  5. V zadnjem koraku konverzijo poimenujemo.

Merjenje konverzij po meri se običajno nanša na obiske specifičnih spletnih pod strani. Zaradi tega tudi pravilo na oblikujemo na način, da merimo obiskovalce specifičnega url naslova ali del njega. Običajno merimo obiskovalce zahvalnih spletnih strani. To so tiste pod strani, ko jih obiskovalec obišče, ko opravi akcijo (konverzijo). Primer: ko obiskovalka spletne trgovine opravi nakup (zaključi plačilo), je preusmerjena na zahvalno pod stran. Url naslov te podstrani je lahko: domena.si/hvala-za-nakup. Če nastavimo pravilo, ki meri vse obiskovalce te spletne strani, potem merimo vse nakupe, ker edina pot, ki privede na to pod stran, je zaključen nakup.

Ko oblikuemo tako pravilo (3. točka zgoraj) nam Facebook ponudi 2 možnosti:

  1. Vnesemo celotni url naslov (url equals). V tem primeru bi vnesli domena.si/hvala-za-nakup.
  2. Vnesemo zgolj del url naslova (url contains). V tem primeru vnesemo le del url naslova, npr. “za-nakup”.

primer facebook konverzije po meri

V primeru na sliki sem definiral konverzijo, ki ji bomo sledili. Konverzija je košarica. Meril bom vse obiskovalce, ki so izdali izdelek v košarico. Namesto, da uporabim pot celotnega url naslova, sem uporabil le tisti, del url naslova, ki je pomemben – “cart” ali košarica.

Po tem, ko konverzijo definiramo lahko pričnemo kampanje optimizirati za naše privzete konverzije. Pomembno je, da izberemo ustrezni tip kampanje, ki to omogoča. To je kampanja, katere cilj je “Conversions” konverzije. Na ad set nivoju poiščemo našo konverzijo po meri in jo nastavimo kot optimizacijski cilj. Seznam konverzij se sproti posodablja. Ko bomo pripravili novo privzeto konverzijo, se bo seznam posodobil in jo bomo lahko uporabili za optimizacijski cilj.

Facebook nas je omejil na pripravo 40 konverzij po meri na račun. Lahko pa jih tudi sproti brišemo in dodajamo nove.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares