home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Facebook – Slideshow oglas

Facebook – Slideshow oglas

Facebook premore veliko različnih oglasnih formatov. Slideshow oglas je eden izmed novejših. In ker je bil Slideshow v zadnjem času podvržen posodobitvam, sem se odločil, da se spodobi napisati nekaj več o tem (manj poznanem) formatu.

Slideshow oglas pritegne uporabnikovo pozornost. Gre za stroškovno učinkovit oglas, ki ga pripravimo z nizom fotografij ali z obstoječim videom. Obstoječi video lahko uvozimo, Facebook pa ga samodejno razreže na sličice, ki jih lahko uporabimo v oglasu. Slideshow oglas lahko opremimo z glasbo in z besedilom – vsaki sliki lahko dodamo besedilo in tako ustvarimo očarljivo zgodbo.

Na Facebooku so ta format razvili zato, da lahko oglaševalci pripravijo oglase, ki so podobni  video oglasom, istočasno pa se zelo hitro naložijo in za prenos ne porabijo veliko mobilnih podatkov. Uporabniki si tovrstne oglase brez težav ogledujejo tudi takrat, ko niso priklopljeni na wifi.

Kako izgleda Slideshow oglas?

Spodaj je primer oglasnega formata.

Prednosti oglasnega formata Slideshow

  • Slideshow oglas lahko pripravimo zelo hitro. V osnovi je potrebno naložiti nekaj fotografij, Facebook pa bo samodejno poskrbel za avtomatizirano predvajanje slik.
  • Uporabimo lahko lastne slike ali slike iz brezplačne Facebook galerije.
  • Oglasom lahko dodamo zvokovni posnetek (tudi pri tem Facebook omogoča nekaj brezplačne glasbene spremljave).
  • Oglasom lahko dodamo poljubno besedilo (vendar je dobro, da ne pozabimo na količino besedila, ki ga Facebook dovoli. Več o tem v prispevku Facebook oglasi – Pravilo 20%).
  • Slideshow oglasi se hitreje naložijo kot se naloži video oglas.

Kako postavimo Slideshow oglas?

Oglasni format postavimo na nivoju oglasa. V delovnem oknu za postavitev oglasa izberemo gumb “ustvari slideshow”. Odpre se novo delovno okno. To delovno okno vsebuje vse nastavitve, ki so potrebne za to, da dokončamo Slideshow oglas.

 kako nastavimo slideshow oglas

  1. Nastavimo oz izberemo razmerje. Ta nastavitev je odvisna od format slike ali videa, ki smo ji uporabili – predlagam, da se izbere izvirno razmerje.
  2. Nato nastavimo koliko sekund želimo, da se 1 slika prikaže, preden jo zamenja naslednja. Paziti moramo, da tranzicija ni prehitra, sploh v primeru, ko slike vsebujejo besedila. Uporabnikom moramo pustiti možnost, da se na sliko osredotočijo in besedilo preberejo. Med 2-3 sekunde je večini primerov idealno.
  3. Izberemo tudi ali želimo, da je viden prehod med slikami. Preverite obe možnosti! Tranzicija brez prehoda je lahko zelo učinkovita.
  4. S klikom na gumba na desni strani bomo pričeli nalagati video ali slikovne vsebine v Slideshow.
  5. Spodnji del delovnega okna je namenjen časovnici našega oglasa. S klikom na določeno sliko lahko dodamo besedilo. Sliko lahko tudi kliknemo, jo povlečemo in jim spremenimo vrstni red.
  6. Klik na zavihke “glasba” nam odpre novi pogled, kjer lahko izberemo spremljavo za naš Slideshow oglas. Facebook ponuja kar nekaj kvalitetne spremljave, za vsako počutje.
Slideshow oglas je lahko zelo učinkovit formatni oglas. Facebook oglasni inventar s tovrstnim formatom še ni zasičen in prepričan sem, da to “prednost” Facebook tudi upošteva pri serviranju oglasov. V zgodnjih fazah testiranje sem dosegel nižje cene na 1000 prikazov in tudi nižje cene/klik od običajnih oglasnih formatov. Predlagam vam, da poizkusite ta manj znani oglasni format!
Veliko uspeha vam želim!
TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares