home NAMIG V MINUTI 8 izhodišč za pisanje oglasnih naslovov “like a boss”

8 izhodišč za pisanje oglasnih naslovov “like a boss”

Facebook oglasi so sestavljeni iz več elementov, ki skupaj tvorijo bodisi učinkovit oglas, ki pritegne uporabnikovo pozornost ali oglas, ki se porazgubi v našemu viru novic. Klasični Facebook oglas je sestavljen iz 6 elementov, ki sem jih podrobno opisal v prispevku anatomija Facebook oglasa. Vabljeni k branju!

Tokrat se bom osredotočil na enega izmed elementov klasičnega oglasnega formata: naslov Facebook oglasa. Naslov ali “heading” oglasa je pomemben sestavni element, ker je postavljen tik pod sliko, torej na mesto, ki ga podzavestno opazimo takoj po tem, ko opazimo sliko oglasa. In če oglaševalci želimo ohraniti zanimanje za oglas, potem moramo dobro opraviti “domačo nalogo”:

  1. Izbrati sliko, ki bo zbudila toliko zanimanja, da bodo gledalci želeli izvedeti več in nadaljevali na branje naslova oglasa.
  2. Napisati naslov, v katerem bodo bralci spoznali toliko dodane vrednosti, da bodo želeli klikniti nanj.

Statistike navajajo, da 80% tistih, ki vidijo oglas pogledajo sliko, preberejo naslov in nadaljujejo z brskanjem brez, da bi kliknili na oglas. Si predstavljate! 4 od 5 facebook uporabnikov naš oglas ne zanima. In čeprav ne moremo in ne želimo prisiliti klikanje na naše oglase, pa je vseeno naloga dobrega marketing strokovnjaka, da zna postaviti oglas, ki je relevanten (usklajen z izdelkom in ciljno publiko) in znotraj te relevantnosti tako zanimiv, da zbudi željo po tem, da bralci želijo izvedeti več o izdelku ali storitvi. Tako opravimo dvojno, v najboljšem primeru pa trojno dobro delo:

  • pustimo trajni vtis naše blagovne znamke pri uporabnikih
  • predstavimo naš izdelek ali storitev novim potencialnim kupcem
  • sprožimo nakup

V nadaljevanju sem zbral 8 uporabnih izhodišč za pisanje učinkovitih naslovov. Predlagam, da za izdelek ali storitev napišete 4-5 naslovov, ki vključujejo 1-2 predlagani izhodišči in testirate. Pri testiranju pazite, da bo edina spremenljivka v oglasih prav naslov.

Facebook oglasi – naslov “like a boss”

  1. V naslovu postavite vprašanje. Primer za oglaševalsko agencijo: Je vaše oglaševanje neučinkovito?
  2. Uporabite številke v prvem delu naslova. Primer za prodajalce: 10 novih modelov v ponudbi!
  3. Uporabite časovno omejene ponudbe v komunikaciji. Primer za katerokoli ponudbo: 5 dni do izteka ponudbe.
  4. Komunikacija naj bo jasna. Primer za brezplačno dostavo: Brezplačna dostava na vse izdelke.
  5. Naslovi naj bodo kratki (do 45 znakov). Primer za letalskega prevoznika: Rezerviraj svoj let
  6. Poizkusite uporabiti ukaz. Primer za prodajalca ležišč: Zagotovite si popolno ležišče.
  7. Prikažite prednosti izdelka ali storitev. Primer za pordajalca tekaških stez: Nadaljuj s tekom tudi ko ugrizne mraz.
  8. V naslovu uporabite poziv k dejanju (call to action). Primer za časopisna podjetja: Naročite se danes in prihranite!

Zagotovo boste iz omenjenih alinej dobili vsaj par idej za prepričljiv naslov vaših Facebook oglasov. Ne pozabite: zapišite 4-5 naslove in jih testirajte tekom kampanje.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares