home GOOGLE ADWORDS Nova Google AdWords razširitev za sporočila

Nova Google AdWords razširitev za sporočila

Google AdWords nas je ponovno razveselil z novo AdWords razširitvijo. Razširitev za sporočila. Gre za drugo razširitev, ki so jo na Googlu predstavili v razmeroma kratkem obdobju. Prva od teh je bila razširitev za cene, o kateri sem več napisal v prispevku Najnovejša razširitev: cene. Slaba novica je ta, da razširitev za cene (za enkrat) še ni na voljo v Sloveniji. Dobra plat najnovejše razširitve, sporočila pa je ta, da je na voljo tudi vsem slovenskim AdWords oglaševalcem od samega začetka.

Letošnje leto so se tudi pri Googlu osredotočili na mobilno oglaševanje. Najprej so iz namiznih naprav odstranili prikaz vseh iskalnih oglasov na stranskih pozicijah in s tem poenotili iskalniški prikaz namiznih naprav s prikazom iskalnika mobilnih naprav. Z uvedbo razširjenih tekstovnih formatov, bo Google oglaševalcem omogočil tudi večji nadzor nad določanjem cen/klik skozi različne naprave. Zadnji dve razširitvi pa se prikazujeta samo na mobilnih napravah. Ja, tudi pri Google trdno stojijo za stališčem, da vse več potencialnih kupcev prve stike s podjetjem ali izdelkom napravi v mobilnem spletnem svetu.

Kako deluje AdWords razširitev za sporočila

Razširitve za sporočila so pravzaprav dodatek k iskalnem oglasu. Njihova prednost je ta, da oglas vsebinski obogatijo z dodatnimi funkcionalnostmi ali informacijami. Razširitve pa tudi poskrbijo za to, da oglas bolj izstopa iz množice.

Razširitev za sporočila omogočajo pošiljanje sporočil neposredno iz oglasa. Uporabniki, ki bodo v oglasu opazili to možnost bodo s klikom poslali sporočilo. Oglaševalci lahko vnaprej pripravimo besedilo, ki bo pošiljatelju olajšalo navezati stik z nami. Tak način komunikacije bo prišel prav predvsem tistim, ki nimajo časa “vrteti” telefonske številke in čakati na odgovor.

Sporočilo se bo obračunavalo po ustaljenem modelu – plačilo na klik razširitve za sporočila.

Kako postavimo oglas z razširitvijo za sporočila

Do razširitve dostopamo iz zavihka “Razširitve”. Ko smo v pogledu razširitev izberemo razširitev za sporočila. Razširitev lahko nastavimo na nivoju kampanje ali na nivoju oglasne skupine.

Ob izbiri razširitve za sporočila se odpre spodnje delovno okno:

kako nastavimo adwords razširitve za sporočila

 

V polja je potrebno vnesti podatke za prikaz:

Ime podjetja.

Telefonska številka: številka, ki bo prejemala sporočila.

Vidno tekstovno vsebino za oglas (do 35 znakov): dobro je, da uporabimo jasen poziv k dejanju. Iskalci morajo vedeti kaj pričakovati ko enkrat kliknejo na ta del oglasa. Primer: “Pišite nam” ali “Pošlji sms”.

Vsebina sporočila (do 100 znakov): po kliku na razširitev se odpre aplikacija za sporočila. Oglaševalci lahko določimo privzeto sporočilo, ki bo spodbudilo uporabnika k vzpostavitvi stika z nami. Primer: oglašujete frizerske storitve. Napišete lahko nekaj generičnega, kar vam bo uporabnik poslal: Pozdravljeni! Želim se naročiti za striženje. Sporočite mi proste termine ta teden.Lahko pa tudi zadeve poenostavite in napišete sporočilo “pokličite me”. Vi ga boste prejeli, ko vam ga uporabnik pošlje in ustrezno odreagirate.

Določite urnik: ker vsi želimo biti odzivni. No, vsaj želimo narediti tak vtis, potem nima smisla, da se ta razširitev prikazuje takrat, ko ne morete odgovoriti nazaj v uglednem času. Predlagam, da se razširitev za sporočila prikazuje takrat, ko je vaš odziven čas kratek. To nastavite tukaj.

Ko boste postavljali sporočila je ključnega pomena to, da imate dobro razdelano predstavo o tem kaj je za vaš posel pomembno oz to, da znate usmerjati uporabnike po vašem “tempu”. Sporočila morajo imeti smisel. Za začetek predlagam, da vsaki oglasni skupini določite ločeno sporočilo, ki je z oglasi v skupini usklajena. Kaj je bolje: da nekdo opravi rezervacijo ali da nekdo povpraša za več informacij?

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares