home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Novost – Facebook pravila

Novost – Facebook pravila

Facebook je pred kratkim omogočil pravila (Facebook rules). Oglaševalci smo dobili možnost, da postavimo pravila, ki naše oglase samodejno izklopijo ali nam pošljejo opozorilni email (pod določenimi pogoji).

Postavitev pravil je dokaj enostavna. Pravilo postavimo na nivoju ad seta. Ker rad uporabljam Power Editor za postavitev kampanj, bom izhajal iz njega. V zgornjem desnem kotu izbranega ad seta kliknemo gumb “create rule”.

facebook rules so nova pridobitev v oglaševalski platformi

Odpre se novo delovno okno znotraj katerega ustvarjamo Facebook pravila:

delovno okno v katerem določimo parametre facebook pravila

Zgornje pravilo je zelo preprosto: pravilo bo ugasnilo vse oglase, pri katerih bo strošek/konverzijo (nakup) večji od 20€. Ker poznam cenovni “prag” po katerem se izdelek ne splača več oglaševati, bom del nadzora nad kampanjo avtomatiziral in prenesel na Facebook platformo. Meni ne bo potrebno nenehno spremljati in računati kdaj kampanja ostaja dobičkonosna, ker sem nastavil pravilo, ki bo poskrbelo, da bo oglase ustavil takrat, ko bo strošek na nakup izdelka višji od 20€.

Facebook pravila – razlaga polj

V prvem polju določimo na kateri nivo kampanje bodo Facebook pravila sploh vplivala: pravila lahko uporabimo na nivoju kampanje, ad setov ali oglasov.

V naslednjem koraku izberemo tip pravila. Na voljo sta dva tipa pravil. Prvi tip pravila zaustavi, da zaustavi oglas, ad set ali kampanjo. Drugi tip pravila deluje tako, da nas opozoril z elektronskim sporočilom. Nastavitev urejamo v polju “action”.

V polju “conditions” nastavimo Facebook pravila. Ta del je za nas oglaševalce najbolj zanimiv. Iz “drop down” seznama izberemo enega izmed nastavljenih stanj. Na voljo jih je kar nekaj, kot lahko razberemo iz spodnje slike. Izbranemu stanji nato določite pogoje. Primer: za pravilo izberemo stanje CTR (stopnja klika). Nato določimo pogoj, da se pravilo izvrši, ko bo CTR nižji od 2%.

kako nastavimo facebook pravila

Pravila lahko dodajamo v plasteh. Takrat je pomembno, da se zgodijo vsi določeni pogoji, da pravilo stopi v veljavo.

Proti koncu izberemo časovni okvir. To je število dni (podatkov), ki jih pravilo upošteva pri izračunu.

Sledi pregled atribucijskega modela, ki ga uporabljamo za prikaz podatkov in podatek o tem kako pogosto se pravilo izvaja.

Preden kliknemo na gumb “ustvari”, pravilo tudi poimenujemo.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares