home GOOGLE ADWORDS Najnovejša Google AdWords razširitev – Cene

Najnovejša Google AdWords razširitev – Cene

Google AdWords razširitev za cene je na volje že nekaj tednov. Slaba novica pa je ta, da je za enkrat na voljo samo za nekaj držav: ZDA, Kanada, Anglija, Avstralija in Nova Zelandija. Ne boste verjeli, ampak Slovenija je iz tega seznama izvzeta 🙂 Skratka – razširitev je na voljo zgolj za angleško govoreče države pa čeprav se jo da nastaviti v Google AdWords računu.

Takoj, ko sem to možnost tudi opazil (za slovenski račun) sem Google AdWords razširitev postavil in čakal….čakal na prikaz. Po enem tednu in 0 statističnih podatkov v poročilu za razširitve, sem vprašal slovenskega Google predstavnika, ki je potrdil, da je funkcionalnost na voljo samo za angleško govoreče države. Namignila pa je tudi, da bo  verjetno razširitev na voljo v slovenskih AdWords računih že do izteka tega leta.

Kaj je nova Google AdWords razširitev?

Gre za novo razširitev, ki bo oglas “oborožila” z dodatnimi informacijami. Istočasno bo oglas (s to razširitvijo) zasedal večji prostor in bolj “padel” v oči. Jaz sem eden od tistih oglaševalcev, ki rad uporabi ceno v oglasu – objave cene se ne sramujem (občutek imam, da je veliko spletnim trgovcem nerodno objaviti cene v oglasih). Tako se tudi znebim nepotrebnih klikov. Razširitev bo torej prikazovala cene izdelkov ali storitev in je ena izmed mnogih razširitev, ki so na voljo. Vabim vas, da ostale storitve spoznate v prispevku Razširitve AdWords oglasov. Nova razširitev pa izgledala tako:

kako izgleda adwords razširitev oglasa za ceno

Omejitve oglasnih razširitev

Razširitve za ceno so prišle z določenimi omejitvami:

  • Najočitnejša je ta, da so podprte zgolj v angleško govorečih državah.
  • Razširitve se prikazujejo samo na mobilnih napravah in tablicah. In samo za oglase, ki zasedajo 1. pozicijo! (pričakujem rahel poskok cen na klik)
  • Za prikaz razširitve bo potrebno vnesti najmanj 3 različne izdelke ali storitve.

Razširitve za ceno se enostavno nastavi. Postopek bom razkril takrat, ko bo funkcija na voljo za slovenski trg. Verjamem, da sedaj tudi vi nestrpno pričakujete to razširitev.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares