home DISPLAY, NAMIG V MINUTI Kako do poceni LinkedIn oglasov?

Kako do poceni LinkedIn oglasov?

LinkedIn oglasi so bili večkrat predmet debate. Na žalost se o njih ni govorilo v pozitivnem smislu. Vedno slišim, da so LinkedIn oglasi zelo dragi v primerjavi z ostalimi ppc ponudniki. Priznam, da z LinkedIn oglaševanjem nimam veliko izkušenj.

Pravzaprav sem približno 2 leti nazaj imel možnost postaviti LinkedIn oglaševalsko kampanjo za agencijo s katero sem takrat sodeloval. Spominjam se, da se je zataknilo že pri zelo preprosti segmentaciji: geografsko ciljanje – Slovenijo takrat ni bilo mogoče izolirati, kot geografski kriterij, kar me je spravljalo ob živce, ker je bil to ciljni trg. Tudi s kreativo sem bil zelo omejen.

LinkedIn oglasi – prednosti

LinkedIn oglasi so lahko zelo zanimivi za B2B segment. LinkedIn je v osnovi orodje za poslovno mreženje, kar pomeni, da so uporabniki bolj dovzetni za oglase povezane s poslom. Tako so tudi izdelane oglaševalske nastavitve. Ker uporabniki v profile vnesejo svoje poslovne podatke jih potem lahko ciljamo po nazivu, po strokovnem znanju, po delovnem stažu in tudi pa vertikalah.

Primer: podjetje, ki izdeluje poslovna darila za zavarovalnice lahko oglase na LinkedInu prikazuje samo zaposlenim v zavarovalništvu. Še več! kampanjo lahko nastavi tako, da se LinkedIn oglasi prikazujejo samo vodjem nabave v zavarovalnicah ali izvršnim direktorjem v zavarovalnicah.

Kako lahko poceni oglašujem na LinkedIn omrežju?

Da preidem k bistvu 🙂 Nekaj dni nazaj sem v sklopu optimizacije AdWirds display kampanje pregledoval display umestitve – to je seznam tistih spletnih strani, na katerih so se prikazali display oglasi. Naletel sem na tole:

linkedin oglasi - kako do poceni linkedin oglasov

Dodajam, da gre v zgornjem primeru za remarketing kampanje. To pomeni, da so remarketing oglasi sledili uporabnikom tudi na LinkedIn omrežje. Cena (v primerjavi z LinkedIn povprečjem) je smešno nizka, CTR pa je nadpovprečen.

Ampak: kaj mi zgornja ugotovitev sporoča? To, da je LinkedIn tudi del GDN (Google display network omrežja). Zakaj je to pomembno? To je pomembno zaradi tega, ker lahko pripravimo Google Display kampanjo, ki bo prikazovala oglase na LinkedIn omrežju! In po veliko nižji ceni, kot če bi kampanjo postavili direktno v LinkedInu.

Ob tem pa je dobro, da imamo v mislih to, da ciljanje LinkedIna preko AdWords platforme ne bo tako dovršeno, kot če bi oglas postavili neposredno v LinkedIn platformi in verjetno tudi ne bomo zasedali “prime” oglaševalskih mest znotraj platforme. Vseeno, pa je za poizkusiti!

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares