home NAMIG V MINUTI Facebook oglas: kakšna je gostota besedila v sliki?

Facebook oglas: kakšna je gostota besedila v sliki?

Kaj je text overlay tool?

Text overlay tool je orodje, ki je nadomestilo Facebook grid tool. Facebook je pred kratkim opustil pravilo 20% in uvedel novost, ki sem jo vzel pod drobnogled v prispevku Facebook oglasi: pravilo 20%. Na kratko: Facebook bo po novem prikazal prav vsak oglas, tudi tistega, katerega slika vsebuje visoko gostoto besedila (več kot 20%). Tisti oglasi, ki bodo imeli visoko gostoto besedila na sliki, bodo vseeno deležni 2 ključnih pomankljivosti.

  1. Njihov domet (reach) bo bistveno slabši.
  2. Domet (kakršen bo) bo dražji.

Text overlay je orodje s katerim hitro in enostavno preverimo gostoto besedila na slikah, ki jih želimo uporabiti v oglasu.

Kako orodje deluje?

Izbrano sliko enostavno naložimo v orodje, Facebook preveri gostoto besed in umesti sliko v enega od 4 kriterijev. Zares enostavno. Po potrebi lahko sliko dopolnimo, da dosežemo želeni kriterij.

kako deluje text overlay tool v praksi

Kje najdemo orodje? Do orodja Text overlay pridete tukaj. Če pripravljate veliko Facebook oglasov predlagam, da si orodje shranite kot zaznamek.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares