home NAMIG V MINUTI Facebook pixel helper

Facebook pixel helper

Kaj je Facebook pixel?

Facebook  pixel je v osnovi Javascript koda, ki jo namestite na spletno stran. Namen pixla je: sledenje različnim konverzijam in dogodkom (events), kot so nakupi, ogledi produktov, dodajanje izdelkov v košarice itd…Iz zbranih podatkov lahko obiskovalce  (glede na njihova dejanja na spletni strani) segmentiramo v nišne skupine, ki jih uporabimo pri pripravi kampanj za targetiranje.

Primer – Če prodajamo teniško opremo lahko, s pomočjo Facebook pixla, ustvarimo skupino ljudi, ki vključuje vse, ki so kupili teniški lopar (v naši spletni trgovini). Tej izolirani skupini kupcev lahko prikazujemo oglas za komplemenarni izdelek; teniške superge ali inštrukcije tenisa.

S pomočjo Facebook pixla lahko:

  • Gradimo segmentirane skupine (audiences)
  • Merimo konverzije in dogodke (nakupe, oglede izdelkov, dodajanje v košarico)

Kaj je Facebook pixel helper?

Gre za razširitev, ki je razvita za Chrome brskalnik. Razširitev namestimo v brskalnik in zelo enostavno preverimo ali smo Facebook pixel pravilno umestili v spletno mesto in ali se ta pravilno izvaja (meri dogodke in konverzije).

Facebook pixel helper prihrani veliko časa, ker takoj vidimo če je Facebook pixel pravilno nameščen v našo spletno stran. V primeru napak, jih program javi in pomaga odpraviti. S pomočjo pixel helperja pa takoj opazimo ali konkurenca uporablja Facebook pixel in katere dogodke merijo.

V primeru na spodnji sliki sta se sprožila 2 dogodka (na račun Facebook pixla):

  • ogled strani (pageview)
  • ogled produkta (viewcontent)

3 dogodki (ki jih stran tudi meri) pa se niso sprožili:

  • dodaj v košarico
  • nakup
  • preživeti čas na spletni strani

Ne glede na to, da mi FB pixel javlja opozorilo za dogodke, ki jih ni uspel prikazati, je vse ok. Bil sem na produktni strani spletnega mesta. Izdelka nisem dal v košarico in ga tudi nisem kupil. Čas obiska na spletni strani, pa (predvidevam) je pixel zabeležil že pri prejšnjem obisku zato ga tokrat ni.

facebook-pixel-helper

 

Kje dobimo Facebook pixel helper in kako ga namestimo?

Kot sem že napisal je razširitev narejena samo za brskalnik Chrome. Najdete jo na spodnji povezavi. Kliknite na povezavo in sledite navodilom za namestitev.

▶ Klikni tukaj in prenesi Facebook pixel helper!

Facebook pixel helperKo bo razširitev naložena v vaš brskalnik, se bo pojavila nova ikona, v zgornjem desnem kotu orodne vrstice brskalnika. V primeru, da je ikona osivljena pomeni, da spletna stran, ki jo analizirate nima nameščenega FB pixla. V nasprotnem primeru, bo ikona zgledala tako, kot jo vidite tukaj, na desni strani – obarvana in s številko. Število (v primeru na slikici je to “1”) prikazuje koliko pixlov je naloženih na strani. Za podrobnosti boste morali klikniti na ikono.

NAMIG: razširitev mi zelo koristi pri pripravljanju visoko segmentiranih profilov obiskovalcev, ki jih kasneje uporabim kot target za nišne kampanje. Tako lahko z lahkoto pripravimi bolj zapletene “custom audience” ali profile po meri. Izoliram lahko vse tiste obiskovalce, ki so določen izdelek dodali v košarico in jim ponujam poosebljene oglase. Podatki o izdelku, kot so content_ids, content_name ali content_category so osnova za pripravo takih profilov po meri. Te podatke dobimo s pomočjo pixel helperja.

Če vas zanima kako pripraviti tako nišne profile, potem spremljajte blog – o tem bom napisal prispevek.

Želim vam veliko uspeha!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares