home NOVICE Facebook: sprememba algoritma

Facebook: sprememba algoritma

Facebook je (ponovno) spremenil algoritem, ki bo vplival na organsko umestitev objav poslovnih Facebook strani. Potrdili so, da bodo dali prednost objavam, ki jih z vami delijo vaši prijatelji, namesto objav, ki jih delijo blagovne znamke in ostale poslovne Facebook strani. Na Facebooku so izrazili skrb zaradi rahljanja vezi med virtualnimi prijatelji, ker se vse več poslovnih strani grebe za umestitev lastnih  novic na news feed sledilcev. Konkurenca med poslovnimi  profili je kar velika.

Zgodbe, ki se pojavijo v vsakem feedu med novicami, so uvrščene. Uporabniki morajo videti najprej tisto, kar jim je bolj pomembno, npr. misli in vsebino, ki jih delijo najbližji. Če je algoritem  za razvrščanje zgodb slabo “kalibriran”, uporabniki Facebooka ne bodo mogli sodelovali med sabo.

Kaj prinaša sprememba Facebook algoritma?

Facebook daje prednost objavam, ki jih z nami delijo naši prijatelji. Poslovni profili bodo morali pripraviti tako zanimivo vsebino,  da jo bo hotelo deliti čimveč sledilcev. Tako se bo tudi najverjetneje znašla na “feedih” (brezplačno). Paradox tega cikla je ta, da so bile v praksi najbolj viralne tiste objave večjih založniških ali poslovnih profilov, ki so se že v osnovi pojavile v feedih sledilcev. Sedaj, ko se ne bodo pojavljale tako pogosto pa lahko pričakujemo upad tega organskega odziva sledilcev na objave poslovnih profilov.

Profili, ki bodo uzrli povečan izpad organskih ogledov vsebin bodo primorani oglaševati. Lastniki poslovnih profilov zagotovo poznate obvestila, ki jih Facebook vsake toliko prikaže. Ta obvestila spodbujajo k plačanem boostanju objav za večjo prepoznavnost.

Matematika je dokaj enostavna: cena plačljive promocije objav bo rastla, ker se bo povečala konkurenca. Oglaševalski inventar pa ni brez konca. Bolj kot se bodo križale ciljne oglaševalske skupine, več bo potrebno odšteti za ogled ali klk na oglas.

Sprašujem se kaj se bo zgodilo z video vsebinami. Veliko oglaševalcev se osredotoča na izdelavo in promocijo video vsebin na Facebooku. Zakaj je video tako pomemben? Plačljiva promocija video vsebin je poceni in (preverjeno) video kampanja na Facebooku lahko zelo dobro prodajajo. Ne dolog nazaj se je na veliko govorilo tudi o tem, kako video vsebina dejansko dosega širok organski domet na novičarskem feedu sledilcev. Po zadnji spremembi algoritma pa kaže, da tudi video vsebine ne bodo zasedale enake teže kot so jo do sedaj.

Na  dan z idejami!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares