home NOVICE Facebook proti Ad Blockerjem

Facebook proti Ad Blockerjem

Programska oprema za blokiranje oglasov (Ad blocking software) ne bodo več delovala na omrežju Facebook, če bomo do njega dostopali iz namiznih računalnikov.

Na Facebooku so pojasnili, da se zavedajo zakaj je tovrstna programska oprema postala popularna in sporočajo, da Facebook drugače rešuje težavo. Večina uporabnikov spleta meni, da so oglasi nadležni in moteči. Zaradi tega se poslužujejo ad block programov. Facebook trdi, da se pri razvoju oglaševalskega posla odmikajo od slabih praks tako, da uporabljajo oglasne formate, ki niso moteči, uporabnikom pa omogočajo večji nadzor nad oglaševalskimi nastavitvami. Prav zaradi tega, ker so pred kratkim ponudili večji nadzor nad prikazom oglasov, so se odločili, da se bodo oglasi prikazovali tudi uporabnikom ad blocker pogramske opreme, ampak le na namiznih napravah.

Namesto, da bodo plačali ad blocking podjetjem za to, da ti potem vseeno prikažejo oglase, ki so bili blokirani, bodo nadzor nad prikazom oglasov prenesli na uporabnike. V okviru te odločitve, so posodobili nastavitve oglasov. Facebook pravi, da želi ostati brezplačna platforma, oglaševanje pa je tista dejavnost, ki omogoča uporabnikom to, da neprekinjeno delijo zanimivo vsebino, se povezujejo in postajajo bolj odprti.

Kaj lahko naredimo Facebook uporabniki?

Facebook uporabniki lahko odstranimo specifične interese iz nastavitev oglasov, če oglasov iz te interesne kategorije ne želimo  več videvati. Prav tako lahko posamezniki onemogočijo prikaz oglasov od določenih podjetjih in organizacij. Podjetja, ki bodo ponujala vsiljive in nerelevantne oglase bodo s strani uporabnikov kaznovana tako, da bodo njihovi oglasi enostavno blokirani.

Kaj pa vi mislite o tej potezi? Je Facebook napovedal tiho vojno ponudnikom ad blocker programov?

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares