home GOOGLE ADWORDS Anatomija razširjenega AdWords tekstovnega oglasa

Anatomija razširjenega AdWords tekstovnega oglasa

Pa smo jih dočakali. Google je uresničil eno od večjih sprememb, ki jih je predstavil na Google performance summit dogodku: oglaševalcem so na voljo razširjeni tekstovni oglasi.

Kaj so RAZŠIRJENI TEKSTOVNI OGLASI?

Gre za format tekstovnega oglasa, ki je 2x večji od obstoječih tekstovnih oglasov. Oglas pritegne pozornost predvsem s povečanim naslovom oz z kar 2 naslovnimi vrsticami in z opisom oglasa, ki je dolg 80 znakov. Oglasi se prikazujejo na vseh napravah in se tudi tem prilagodijo. Gre za neke vrste “responsive” tekstovne oglase.

Po novem lahko vsebuje razširjeni tekstovni oglas do 140 znakov. Kaj točno se je spremenilo:

  • Naslov oglasa je bolj izpostavljen. Naslov “starega” tekstovnega oglasa je lahko vseboval do 25 znakov. Po novem bo naslov sestavljen iz 2 naslovnih vrstic s 30 znaki / vrstico.
  • Opis oglasa po novem vsebuje do 80 znakov, kar je več kot 2x več od obstoječega formata.
  • Spremembe beleži tudi prikazni url: ta je do sedaj mora biti vstavljen ročno. Po novem se bo krovna domena samodejno prenesla iz končnega url polja. Url pot pa bomo lahko poljubno označili z 2x po 25 znaki.

Kako izgleda razširjeni tekstovni oglas?

 

Poglejmo kako izgleda razširjeni tekstovni oglas. Spodnja slika prikazuje izgled na mobinli napravi in izgled oglasa na namizju. Gre za predogled v AdWords vmesniku.

kako izgleda razširjeni tekstovni oglas

V sliki spodaj pa urejevalnik oglasa.

  1. Naslovni vrstici
  2. Polje za vnos končnega url naslova (krovna domena se samodejno prenese v polje “path”.
  3. Polje “path” ali prostor za prikazni url. V polja, ki se ju da urejati vnesete poljubne besede ali zveze.
  4. Podaljšan naslov
  5. Če se nikakor ne morete navaditi na novi format lahko za enkrat prestavite urejevalnik na stari način priprave oglasov.

kako pripravimo adwords razširjeni oglas

 

Ste že začeli uporabljati nov format tekstovnih oglasov?

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares