home GOOGLE ADWORDS Razširjeni tekstovni oglasi – dobre AdWords prakse

Razširjeni tekstovni oglasi – dobre AdWords prakse

Razširjeni tekstovni oglasi so ena izmed prvih večjih sprememb, ki jih letos pričakujemo od velikega G. Google performance summit dogodek je ponudil dinamični napovednik za letošnje leto na področju AdWords oglaševanja. Razširjeni oglasi so že sedaj na voljo v AdWords računih. Gre za oglase, ki so po formatu 2x večji od običajnih tekstovnih oglasov. Kako izgleda razširjen oglas si oglejte v objavi, ki sem jo pripravil v drugem prispevku.

Ali ste vedeli, da se razširjeni tekstovni oglasi prilagajajo mobilnim napravam? V praksi pomeni, da oglaševalci ne bomo potrebovali postavljati ločene olgase za različne naprave. Razširjen oglas se bo prikazal tako na pametnem telefonu, kot tudi na namizju.

Tradicionalni tekstovni oglasi se (kot kaže) počasi poslavlajo. Med tem moramo oglaševalci ugotoviti kako najbolje uporabiti novi, večji format AdWords tekstovnih oglasov. Razširjene tekstovne oglase testiram že dober teden, prebral pa sem tudi kar nekaj napisanega in govoril s predstavnikom podjetja Google, ki je delil nekaj splošnih smernic za nadaljno postavljanje oglasov v tem formatu.

Razširjeni tekstovni oglasi – na kaj moramo biti pozorni

Tistim, ki že imate ustaljene AdWords kampanje predlagam, da v obstoječe oglasne skupine dodate nove formate tekstovnih oglasov. Google bo stare formate AdWords oglasov postopoma ukinil, do takrat pa lahko oglaševalci izkoristite prehod in testirate oba tipa oglasov.

Oglase napišite znova. Ne dopolnjujte obsotječih oglasov. Prednost tega je, da boste po vsej verjetnosti uporabili ves oglasni prostor. Smatram, da bodo oglasi, ki bodo dejansko
imeli zapolnjen ves namenjeni prostor dosegali boljše rezultate, ker bodo služili svojemu namenu; boljša izpostavljenost. V kolior boste oglase znova spisali, boste svoj izdelek postavili
v drugačen oglaševalski kontekst in testirali novo sporočilo.

Naslove ogalsa izkoristite za najpomembnejša sporočila. Obe naslovni vrstici spadata med bolj vplivne elemente oglasa, ker sta tudi najbolj izpostavljeni. Predlagam, da se pisanje vsebine naslova lotite premišljeno – že samo iz naslova mora biti razvidna vaša ponudba.

Polje “paths” naj vsebuje najpomembnejše ključne besede. Google je naredil krasno potezo s tem, ko je omogočil samodejni vnos domene v polje “display url”. S tem je oglaševalcem prihranil kar nekaj časa. Vseeno pa boste morali vnesti drugi del prikaznega url naslova t.i. polja “paths”. Vnos v polja ni obvezen, ga pa Google priporoča. Oglas bo bolj relevanten v kolikor boste uporabili glavne ključne besede v poljih paths.

Zna se zgoditi, da Google ne bo prikazoval vaših razširitev oglasov, če se bodo ti podvajali z vsebino oglasa. Kaj so razširitve oglasov preberite v prispevku tukaj. Saj veste; Google ne spodbuja podvojenih vsebin, saj slabijo kvaliteto komunikacije. Tistim, ki uporabljate razširitve oglasov priporočam, da te ponovno pregledate in jih po potrebi dopolnite. Jaz sem določene razširitve uporabil za to, da sem vnesel dodatne prednosti ali vrednosti ponudbe takrat, ko mi je zmanjkalo prostora v jedru oglasa. S prihodom razširjenih oglasov sem dobil na razpolago več osrednjega tekstovnega prostora in veliko obstoječih sporočil, ki sem jih uporabil v razširitvah je postalo odveč. To sem izkoristil za pisanje novih sporočil ali pozivov k akcijah v oglasnih razširitvah.

Namig: vam razširjeni format še ne odgovarja? Vedno ga lahko izklopite in nadaljujete s pripravo oglasov po ustaljenem, kmalu pa starem kopitu.

kako preklopiti nazaj na klasični adwords oglas

 

 

 

 

 

 

 

Veliko uspeha vam želim!

 

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares