home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Facebook Livestream posnetek – 7 namigov

Facebook Livestream posnetek – 7 namigov

Odkar je Facebook omogočil prenos video vsebin  v živo (Facebook livestream), sem opazil kar nekaj Live posnetkov. Zakaj se blagovne znamke sploh odločajo za Facebook live posnetek?

  • Prenos v živo omogoča izrazito poosebljeno komunikacijo.
  • Gre za drugačen, domiseln komunikacijski prisop, ki se oddaljuje od običajnih “status” objav.
  • Facebook Live ima zelo dober organski domet.

Vas zanima kako začeti snemati v živo? Navodila o tem, kako postaviti in zagnati Facebook Live sem pripravil v pretekli objavi. Čas je, da delim nekaj koristnih nasvetov, ki bodo vaš prenos v živo dvignili na višjo raven. Gre za stvari, ki sem se jih naučili skozi serijo prvih live posnetkov. Na napakah se učimo 😉

Kako pripravim Facebook Livestream posnetek, ki bo “trgal gate”?

  1. Prenos v živo najavite predhodno; ustvarite “buzz”. Vaše sledilce vnaprej pripravite na vaš “dogodek” v živo. Ustvarite pričakovanje. Za nas je delovalo, da smo dogodek večkrat najavili in njegovo razkritje nekoliko stopnjevali. Pomembno vlogo je odigrala zadnja objava pred prenosom v živo. ki je prisotne na Facebooku opozorila na “veliki pok”.
  2. Imejte dobro internetno povezavo. Čeprav se s 4G povezavo prenos lahko odvija solidno, je malo verjetno, da bo ta potekal nemoteno. To še kako velja za daljše prenose, ki niso statični. Vaš Live prenos si zazluži nemoteno pozornost gledalcev  in s tem tudi dobro WIFI povezavo.
  3. Ne zanemarite opisa dogodka. Dober opis dogodka bo pritegnil pozornost. Informirajte sledilce še preden se priklopijo na prenos.
  4. Interaktivnost se splača. Nagovorite vaše gledalce. Spodbdite jih, da vas vprašajo kar jih zanima v živo in spodbudili boste še dodatno komunikacijo preko komentarjev, pod video prenosom. Ne pozabite na okrepitve. Če boste gledalce pozivali, da pustijo vprašanja v komentar priporočam, da imate nekoga, ki bo vprašanja in pripombe moderiral.
  5. Ne bodite kratki. Daljši prenosi bodo naredili večji vtis. Dosegli boste večje število gledalcev. Pol urni prenosi vam lahko prinesejo zavidljivo število gledalcev.
  6. Najavite konec prenosa. Bodite vljudni; zahvalite se za čas, ki so ga gledalci namenili vašemu prenosu. Konec lahko izkoristite tudi zato, da spomnete na akcije, popuste, obisk na spletni strani..možnosti so precejšnje. Lahko tudi sporočite kdaj se nameravate naslednjič javiti v živo.
  7. Ustvarjalnost vas bo daleč ponesla. Poslužujte se različnih tipov prenosov; novice, intervju, demo, dogodki v zakulisju itd….

BONUS: vrnimo se k 1 namigu – zadnjo Facebook objavo pred prenosom v živo dajte promovirati s funkcijo boost (plačljiva promocija). Promovirajte jo sledilcem vaše Facebook strani. Na ta način boste precej razširili novico o prihajajočem live dogodku in povečali možnost za večji odziv in ogled dogodka. Za tiste, ki se potihem sprašujete: ne, Facebook live posnetka se ne da promovirati s funkcijo boost (vsaj med prenosom ne).

…predvsem pa pojdite večkrat v živo!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares