home E-MAIL MARKETING Preprečite potovanje vašega e-maila v spam

Preprečite potovanje vašega e-maila v spam

Ste porabili ure in ure, da ste sestavili perfektni email z izjemno ponudbo? Samo še pošljete ga na bazo e-mail prejemnikom in….nihče se ne javi za ponudbo. Pa tako dobra je bila. Skoraj nemogoče, da ne bi vzbudila zanimanja.

Zanemarjanje vaše email baze vam lahko povzroči kar nekaj “ekonomske” škode. Še več! Lahko se zgodi, da e-pošta sploh ne bo dostavljena vašim prejemnikom. Spam filtri so tisti programi, ki odstranijo neželena sporočila. Njihova pravila, ki poskušajo kategorizirati kaj je spam in kaj ni, pa so lahko dovršena in vaša e-pošta je lahko po hitrem postopku preusmerjena v “spam” datoteko. Spoznajte kako povečati stopnjo dostavljivost vaše e-pošte.

  • Ne kupujte baz. Baze, ki so naprodaj so običajno zelo slabe kakovosti in v velikih primerih tudi nezakonito pridobljene. Prejemniki vas ne poznajo in po vsej verjetnosti, si vaše e-pošte tudi ne želijo.
  • Poskrbite, da bo vaša baza redno posodobljena. Vaša pošta ne bo nikoli dostavljena na tiste e-naslove, ki niso več v rabi, so zaprti ali sploh ne obstajajo. Ponudniki spletnih storitev izračunajo pošiljateljev ugled. Če je ta slab (email baza z neveljavnimi, neaktivnimi kontakti) se bo vaša poslana elektronska pošta obravnavala kot “spam” in ne bo pristala med prejetimi sporočili.
  • Ne KRIČI!!! Izogibajte se prekomerni rabi klicajev in besed z velikimi črkami. Besede napisane z velikimi tiskanimi črkami  že na prvi pogled “kričijo” po spamu. Ne delujejo naravno in ljudje znamo hitro na prvi pogled sporočilo smatrati kot spam. Še nisem prepričal? Prekomerna raba klicajev in velikih črk tudi deluje nestrokovno, neposlovno in nevrotično.
  • URL povezava je boljša rešitev kot priponka. Želite poslati novo e-knjigo? Ne pripnite jo k email sporočilu, ker lahko spam filter prepreči dostavo e-pošte. Namesto tega naložite e-knjigo na strežnik in jo linkajte v e-pošti.
  • Odstranite “spammy” izraze. Pravilo  velja še posebaj pri email naslovih. Raba besed kot so “brezplačno”, “garantiramo” in “brez obveznosti” v naslovih e-pošte, se bo končala slabo za dostavo vaših sporočil.
  • Ne uporabljajte preveliko mero različnih pisav in barv fontov v email sporočilih.
  • S ključimi besedami ne pretiravajte. Ne uporabljajte ključnih besed samo zaradi tega, ker ste slišali, da deluje. Google že lep čas kaznuje tiste spletne strani, ki so napolnjene s ključnimi besedami; takšno pisanje vsebin kvari uporabniško izkušnjo in spodbuja delovanje spam filtrov.
  • Slik ne sme biti preveč in ne smejo biti velike.
  • Email sporočila morajo biti krajša. Dolgih sporočil ne bo prebiralo veliko ljudi. “Spam alarm” se zagotovo sporži kadar je vsebina sporočila predolga.
  • Dvojni opt-in je vključen kadar se nekdo prijavi na email seznam prejemnikov in prejme email s potrditveno povezavo na katero je potrebno klikniti in tako podati soglasje, da dejansko želite prejemati e-novice.
  • Prebite se v email imenik. Spam filtri so že tako agresivni, da lahko tudi priljubljena pošta hitro zavije iz prave poti. Če bo email naslov dodan v imenik pa možnosti delovanja spam filtrov precej upadejo.
  • Odjava mora biti enostavna. Odjava skrbi za ažurne in urejene podatke email baze. Prejemnikom omogočite hitro in enostavno odjavo od prejemanja novic; nihče jih ne bo bral pod prisilo. Tudi če boste odjavo skrili ali jo onemogočili. Odjava naj bo na dnu e-sporočila.
  • Pošiljatelj naj bo prepoznavno ime (blagovna znamka ali oseba). Tako si boste zagotovili tudi domačost pri prejemnikih.
  • Poleg HTML različice napišite tudi plain text različico vašega sporočila. V HTML sporočilu pa poskrbite, da bo koda čista in brez napak.
  • Spremljajte svoj pošiljateljski ugled. Tudi ugled IP številke vpliva na dostavo e-pošte. IP naslov, ki ima slab ugled, bo zaviral pošiljanje emailov.

Verjamem, da se najde še marsikateri trik, ki poskrbi za gladko dostavo e-sporočil vašim bazam, vendar naj za začetek ostane pri zograj napisanih osnovah.

Veliko uspeha vam želim!

 

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares