home NAMIG V MINUTI Google Enhanced CPC

Google Enhanced CPC

Nastavitev enhanced cost per click (ECPC) v AdWords obstaja že nekaj časa. Enhanced CPC je Google razvil v okviru ideje, da se potencialni kupci nahajajo v različnih fazah nakupnega lijaka takrat, kadar na spletu iščejo preko mobilnih naprav, kadar iščejo ob poznih urah, kadar spletne infromacije iščejo blizu fizične trgovine itd…Skratka; nakupna namera se razlikuje glede na napravo, ki jo uporabljamo za brskanje po spletu, glede na čas brskanja po spletu, glede na našo lokacijo, glede na zgodovino spletnih nakupov in še glede na veliko ostalih dejavnikih.

ECPC je funckija, ki omogoča samodejni dvig ali znižanje (izhodiščno določene) cene na klik. Sistem bo dvignill ponujeno CNK pri tistih dražbah, za katere bo smatral, da lahko privedejo do spletnega nakupa. Ponujeno CNK oglaševane ključne besede bo lahko samodejno zvišal za 30% ali znižal za 30%, v koliko bo smatral, da dani iskalec ni relevanten za vas.

Če boste ponudili 0.5 € za prikaz oglasa na ključno besedo “superge” in če bo algoritem izračunal, da iskalec sodi med bolj potencialne kupce, bo lahko vaša končno ponjana CNK znesla 0.65 €. V primeru, da bo algoritem smatral iskalca kot manj potencialnega kupca, pa bo lahko vaša ponujana CNK lahko 0.35 €.

Googlov algoritem pregleda preko 70 različnih signalov, preden se odloči isklaca opredeliti in preden se odloči “podkrepiti” vašo ponujeno CNK. Med drugim primerja vse zgoraj naštete signale (čas iskanja, lokacija itd…) ob vsaki dražbi. Google poskrbi, da je tovrstno “učenje” algoritma učinkovito. Podobno, kot pri vsakem poizkusu, tudi tukaj obstaja kontrolna skupina; del plačljivega obiska ECPC algoritmu ni podvržena. Google redno primerja delovanje obeh skupin in ECOC algoritem ustrezno dopolnjuje.

ECPC strategijo nastavimo na nivoju kampanj. Strategijo nastavimo za iskalne (search) oglase ali za prikazne (display) oglase.

Kako vklopimo ECPC strategijo za dražbe

Zelo enostavno. ECPC vklopimo v nastavitvah kampanje. Znotraj nastavitev poiščemo “bid strategy”. Tukaj izbiramo med različnimi strategijami dražb, ki veljajo za izbrane ključne besede. Privzeta nastavitev strategije je “manual cpc”. To pomeni, da zgornje CNK ročno nastavimo sami. Če želimo privzeto strategijo podkrepiti z ECPC, kliknemo “edit” ali urejanje.

ecpc nastavitev v adwords

 Odpre se novo  polje, kjer izberemo možnost “enable enhanced cpc” ali omogoči ECPC.

kako nastaviti ecpc v awords

 Vzemite si čas po spremembi in spremljajte njen učinek skozi obdobje parih tednov. Cilj te spremembe mora bit povečanje število konverzij ali povečanje stopnje konverzije.
Na čim več konverzij!
TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares