home FACEBOOK OGLAŠEVANJE, NOVICE Facebook LIVE – korak za korakom

Facebook LIVE – korak za korakom

Pred kratkim je Facebook predstavil Live. Facebook Live omogoča uporabnikom prenos videa v živo, iz mobilne naprave na Facebook news feed. Video lahko prenašate v živo na zasebnih profilih ali na poslovnih profilih. Zakaj ves ropot okoli video vsebin? Prednost prenosa v živo je zagotovo ta, da lahko blagovna znamka  vzpostavi pristno in osebno komunikacijo z sledilci, v realnem času.

Primer:

Odprli ste novo poslovlanico in na dan slavnostne otvoritve ponujate posebne ponudbe in promocije. Na pametni napravi vklopite FB  Live in vaše sledilce nagovorite k obisku nove poslovalnice.

Kako posnamemo Facebook Live oddajo?

Odprete aplikacijo Facebook.

    1. Če želite objavljati na zidu vaše poslovne strani jo odprite in izberite gumb  facebook-write-status-update.jpg, kot da bi objavili status ali novo objavo (za upravljanje s poslovnimi stranmi vam mora biti dodeljena vloga “editor” ali “admin”.
    2. Izberite gumb “live”. Ta je rdeče barve in izgleda kot človeška silhueta.facebook live
    3. V kolikor vas bo Facebook vprašal za dostop do kamere in mikrofona, to potrdite.
    4. Nato kliknite modri gumb nadaljuj (continue).
    5. Določite nastavitve zasebnost; videi predvajani iz zasebnih profilov imajo nekoliko več nastavitev zasebnosti. Lahko so javni, zasebni ali jih deljite samo s prijatelji ali določenimi skupinami prijateljev. Poslovne strani te izbire nimajo; video prenosi poslovnih strani so javno objavljeni.
    6. V naslednjem koraku (preden pričnete predvajati posnetek) posnetek dobro opišite. Opis naj pritegne; naj bo prepričljiv. Hkrati pa mora opisovati vsebino vašega prenosa. Če boste napisali, da podarjate denar, boste zagotovo pritegnili veliko pozornosti in ogledov. Bistva pa ne boste zadeli, če bo vaš prenos v živo ena sama reklama za investicijske sklade, ker ste ponujali denar. Opis se bo pojavil nad videom, v viru novic uporabnikov.facebook live stream prenos v zivo
    7. Ikona v zgornjem desnem kotu (krogec s puščicami na sliki) omogoča izbiro pogleda kamere. S klikom nanj menjavate pogled med navadnim in “selfie” pogledom. Poskrbite, da bo kamera usmerjena v pravo smer 🙂
    8. Zadnja poteza je klik na veliki modri gumb “go live” (pojid v živo). Facebook odšteje in evo ga; že snemate v živo! Pomembno je, da kamero držite pravilno, sicer se zna zgoditi, da bo posnetek napačno obrnjen (tudi to sem že videl) na Facebook strani. Ko enkrat pričnete s snemanjem, se bo vaš posnetek pojavil na zidu Facebook strani in v viru novic ostalih sledilcev.
    9. Ko žeite prenos končati, izberite “finish” (končaj). Video bo ostal na vaši Facebook časovnici.

Namig: trenutno Facebook algoritem rangira tovrstno video objavo višje od običajnih video posnetkov, zato se splača nekoliko truda vložiti v tovrstno “produkcijo”.

Prenos v živo lahko traja do 90 minut. Če boste video prenašali dalj časa, ga bo videlo večje število vaših sledilcev v viru novic.

Ste že preizkusili Facebook live?

 

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares