home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Facebook: dinamika DRC oglasa

Facebook: dinamika DRC oglasa

Kako izgleda Facebook DRC oglas?

facebok namizni oglas

Če ste vsaj malo pozorni, ko brskate po Facebooku, potem ste opazili, da se oglasi prikazujejo na različnih mestih vaše Facebook aplikacije. Oglase na mobilnih napravah boste opazili med obstoječimi objavami v vašem viru novic. Enako velja za Facebook oglase, ki se prikazujejo na namiznih napravah, stacionarnih računalnikih (vključno s prenosniki). Na namiznih napravah se pojavljajo tudi oglase manjšega formata, v desnem stolpcu vašega vira novic. Gre za prikaz ali umestitev oglasa, ki jo Facebook imenuje: desktop right column ad (DRC). Oglasni format je manjši (od bolj razširjenih formatov, ki se pojavijo v viru novic) in manj upadljiv. Pravzaprav ga lahko hitro spregledamo, če nismo pozorni.

Lastnosti DRC Facebook oglasa

  • Prav zaradi tega, ker oglasni format ni tako izpostavljen, je tudi dinamika prikazov DRC oglasov nekoliko drugačna.
  • Oglasi se pogosteje menjavajo – rotirajo. Na ta način Facebook poskrbi za vedno “svežo” ponubo oglasov.
  • Ker so oglasi “odrinjeni” iz osrednjega prostora FB aplikacije, je običajno tudi CTR (razmerje med prikazi in klik na oglas) nižji od povprečja.
  • Cena klika na oglas (CPC) ali cena prikaza (CPM) je v primeru DRC oglasov v večini primerov tudi nižja. Seveda obstajajo tudi izjeme in najbolje je, da vsak oglaševalec navedene smernice testira.
  • Pri DRC oglasih imamo oglaševalci na razpolago veliko manj prostora za vnos besedila kot pri ostalih formatih.

Da povzamem. DRC običajno ima:

  • Višjo frekvenco prikazov
  • Nižji CTR
  • Nižjo ceno na akcijo

Zaradi zgoraj navedenih lastnosti, velikokrat DRC tip oglasa postavim ločeno, v posebni “ad set” skupini. Tak način postavitve mi omogoča večji nadzor nad kampanjo oz oglasnimi formati in lažjo interpretacijo rezultatov.

Veliko uspeha vam želim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares