home GOOGLE ADWORDS Razširitve AdWords oglasov

Razširitve AdWords oglasov

Ste vedeli, da lahko vaše iskalne oglase dodobra “sfrizirate”? Sporočilne možnosti iskalnega oglasa lahko krepko presežejo klasični naslov, opisno vrstico in prikazni url; te so zgolj osnova o katerih sem več napisal v pripsevku o oblikovanju AdWords oglasa tukaj. Razširitve oglasov vam omogočajo prav to. Izkušen oglaševalec bo sposoben na iskalnemu oglasu narediti dober “čiptuning”, oglas pa bo izgledal tako

dober adwords oglas

Nekoliko večji oglas kot ste ga navajeni?

Oglas z razširitvami zaseda še enkrat več prostora, kot bi ga zasedal oglas brez teh. Bistveno je, da ponuja kup dodatnih informacij in možnosti  za potencialnega kupca. Oglasne razširitve so označene z oranžno obrobo na sliki. Oglas zgoraj je opremljen s 3 oglasnimi razširitvami.

Prednosti AdWords razširitev

Raazširitve so tiste, ki spodbujajo dodatno zanimanje za oglaševano ponudbo. Prikazujejo dodatne informacije bodisi o izdelku, ponudbi ali podjetju. Pri tako omejenem prostoru, kot ga imamo na razpolago pa vsaka dodatna informacija šteje. Oglas z razširitvami potencialni kupec tudi prej opazi, ker je s svojim obsegom bolj upadljiv, kot okrnjen oglas.

Dobro je vedeti

  1. Razširitve oglasov so eden od dejavnikov, ki vplivajo na umestitev oglasa  (Ad rank). Če boste v oglasih uporabljali razširitve oglasov, boste imeli prednost pred konkurenco, ki funkcionalnosti ne uporablja. Nagrajeni boste z višjo umestitvijo oglasa v iskalnike oz za visoko umestitev oglasa boste plačali manj.
  2. Ne glede na število razširitev, ki jih boste uporabili v oglasu, bo Google prikazal samo do 3 hkrati.
  3. Google je tisti, ki vpliva na to katere razširitve se bodo prikazale v oglasu in v kakšnem obsegu se bo to zgodilo. Algoritem določi prikaz razširitev tako, da ugane kaj je za iskalca najbolj smotrna razširitev v danem trenutku.
  4. Vse razširitve niso na voljo za slovenski oglaševalski trg.

Katere vrste razširitev poznamo?

Razširitve aplikacij – gre za povezavo pod oglasom, ki omogoča prenos aplikacije ali usmeritev na spleto trgovino z aplikacijami.

Razširitve klicev – edini način, da v sklopu AdWords oglasa prikažete vašo kontaktno številko (namizni računalniki), na mobilnih napravah pa se razširitev prikaže kot interaktivni gumb za klic.

Razširitve lokacij – prikazuje naslov vaše poslovalnice. Klik na naslov pa uporabnika pripelje na zemljevid. Razširitev prikazuje tudi obratovalni čas.

Razširitve za mnenja – ima vaša storitev dober odziv naročnikov? Njihovo mnenje lahko prikažete v oglasu.

Razširitve spletnih mest – pod oglasom se lahko prikažeje do 4 dodatne povezave. Vsaka lahko vodi na svojo pod stran. Prodajate komplementarne izdelke? Kombiniranje teh s pomočjo te razširitve je lahko učinkovito.

Oblački – gre za dodatna, kratka opisna polja. Najraje jih uporabljam kot pozive k dejanju, v katerih navedem več informacij o ponudbi.

Ocene potrošnikov – gre za samodejno razširitev. S pomočjo anket lahko izpostavite vidike poslovanja ali izdelka, ki jih stranke cenijo.

Prejšnji obiski – uporabniku prikaže kdaj so spletno mesto, na katero vodi oglas, nazadnje obiskali.

Družabne razširitve – v primeru, da imate tudi poslovni profil, izdelan na omrežju Google+, se lahko na koncu oglasa pojavi podatek o številu sledilcov, ki jih imate na tem omrežju. Razširitev je samodejna.

Dinamični stukturirani odrezki – odrezke nastavite znotraj AdWords platforme. Kategorij odrezkov je veliko, njihov namen pa je prikazovati dodatne podatke ov aših izdelkih ali storitvah. Kategorije je Google samodejno razdeljil v logične sklope tako, da vi izberete temo iz seznama in dopolnite polja, ki se na tem nanašajo. Primer: izberete odrezek “blagovne znamke” in vnesete blagovne znamke, ki jih vaša trgovina ponuja. Te se potem lahko izpišejo pod oglasom.

Ocene prodajalcev – je vaše podjetje ocenjeno na spletu? Google lahko podatke prikaže znotraj vašega ogalsa.

NOVO! Razširitev cen – možna je tudi nova razširitev, v katero vnesemo cene izdelkov, ta pa se kot dodtek k oglasu prikazuje v posebnem delu. Več o tem bom napisal v ločenem prispevku.

O razširitvah bom še kaj napisal. Spremljaj portal!

Veliko uspeha vam žellim!

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares