home DISPLAY, NAMIG V MINUTI Google Display oglas: kako izklopiti prikaz na mobilnih aplikacijah

Google Display oglas: kako izklopiti prikaz na mobilnih aplikacijah

Odločili ste se oglaševati s pasicami na Google Display omrežju. Display oglas se predvaja že teden dni, tudi klikov ste dobili veliko, konverzij pa nič. Ker ste zvedavi in imate radi oglaševanje pod nadzorom, pogledate najprej na katerih straneh se vaše pasice sploh prikazujejo. V zavihku “umestitve” (placements), kjer vidite podatek o spletnih straneh na katerih se vaš prikazni oglas prikazuje, pregledate seznam strani in opazite, da se oglas v večini primerov prikazuje v mobilnih aplikacijah. Seznam izgleda nekako tako, kot na spodnji sliki. Aplikacije bi najraje izločili iz oglaševalske mreže in prihranili nekaj investicije. Obstaja preprost “Google display trik”

slaba adwords display praksa

 

Je sploh kaj narobe s tem, da se vaš display oglas prikazuje v mobilnih aplikacijah? Kadar jaz uporabljam mobilne aplikacije nisem dovzeten za oglase, ki se prikazujejo. V večini primerov me spravljajo ob živce, ker so visljivo umeščeni v aplikacijo, saj ponudiki želijo, da nanje kliknemo. Pa naj bo za vsako ceno. Do klika običajno tudi pride, nemalokrat ponesreči. Je oglaševalec s tem kaj dosegel? Dosegel je nerelvanten klik, zapravil del oglaševalskega proračuna, in morda celo pustil negativni priokus, ker nas je oglas zmotil in odvrnil od aplikacije.

Kako poskrbimo, da se display oglas ne prikazuje v mobilnih aplikacijah?

Preprosto.

  1. Izberite oglasno kampanjo in zavihek “display network“.
  2. Znotraj tega pogleda kliknite na rdeči gumb “targeting“. Odprl se vam bo nov pogled.
  3. Poiščite del izključitve kampanj (campaign exclusions) in izberite umestitve (placements).
  4. Pojavilo se bo prazno okno v katerega lahko vnesete poljubne umestitve, ki jih želite izključiti. V temu primeru je umestitev: adsenseformbileapps.com
  5. Vnos potrdite s klikom na gumb “dodaj vnos” (add placement).
  6. Izključite lahko tudi ostale umestitve ali spletna mesta, ki so za vaše oglaševanje nerelevantna.

kako izključiti display oglase iz mobilnih aplikacij

Bonus

Izključite tudi kategorije spletnih mest. V izbranem zavihku “prikazno omrežje” (display network) boste na dnu strani opazili možnosti nastavljanja katergorij spletnih mest. Kliknite na gumb in odprle se vam bodo dodatne nastavitve za ciljanje display oglasov na različnih tipih spletnih straneh. Izključite možnost prikaza display oglasov na dveh mestih:

  • In-game
  • GMob mobile app non-interstitial

Nastavitev je veliko več. Vsem nastavitvam bom namenil samostojni prispevek, kjer boste izvedeli možnosti, ki jih to mesto ponuja.

Vabljeni, da preberete več o Google display oglaševanju.

Veliko uspeha vam želim!

 

 

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares