home FACEBOOK OGLAŠEVANJE Klasični Facebook oglas – anatomija

Klasični Facebook oglas – anatomija

Facebook oglaševanje je v zadnjih 2 letih zelo napredovalo. Na Facebooku so razvili veliko različnih tipov kampanj in oglasnih formatov. Facebook oglas se je kar do dobra uveljavil. Od privlačnih več slikovnih oglasov (carousel ads) do ustaljenih in klasičnih “link ad” oglasov, za zdaj še najbolj razširjenemu formatu, ki se tudi pojavlja na treh mestih:

  • V viru novic, ko do Facebooka dostopamo z namiznimi računalniki (desktop news feed),
  • V viru novic, ko do Facebooka dostopamo z mobilnimi napravami (mobile news feed),
  • V desnem stolpcu Facebook aplikacije na namiznih računalnikih.

Klasični Facebook oglas ste zagotovo že zasledili na vseh treh opisanih mestih. Poglejmo iz česa je sestavljen klasični Facebook oglas.

Iz česa je sestavljen klasični Facebook oglas?

Spodnji oglas je narejen za prikaz v viru novic, na namiznih računalnikih. Oglas za prikaz na mobilnih napravah je zelo podoben, prilagojen pa je mobilnim napravam. Na mobilnih napravah je vir novic manjši, kar pomeni, da bo tudi oglas manjši. Oglas na mobilnih napravah ne bo vseboval vsebine, ki jo določite v “opisu” (oznaka: 3).

kako izgleda facebook oglas

  1. TEKST – ta del ponuja razmeroma veliko opisnega prostora, vendar ne pretiravajte. Facebook bo prikazal samo 5 vrstic. Kar bo viška, bo uporabnik moral razširiti sam s klikom na “prikaži več”.
  2. NASLOV – naslov naj bo kratek in jedrnat. Nič ne bo narobe, če v naslovu uporabite velike tiskane črke, da ta še dodatno izstopi od ostalih delov oglasa. Tudi če ne izpade najbolj estetsko, je estetika (za večino blagovnih znamk) sekundarna “strategija”. V prvi vrsti želite prodajati.
  3. OPIS – tudi opisni del ponuja veliko prostora. V primeru zgoraj sem se odločil napisati krajši poziv (CTA) predvsem zaradi tega, ker tekstovni del že vsebuje veliko informacij. Uporabnike želimo čim hitreje preusmeriti na spletno stran, kjer bodo dobili vse podrobnosti ponudbe zato je dobro oglas opremiti zgolj z osnovnimi prožilci, ki bodo vzbudili dodatno zanimanje. Zagovarjam krajše tekste in opise, včasih pa je vseeno potrebno narediti kompromis in poiskati najbolj zmerno pot. Če bi želeli v opisu oglasa napisati več, potem je dobro, da je tekstovni del krajši.
  4. CTA gumb – gumb je privzeta nastavitev Facebooka. Ko postavljamo oglas izbiramo pozive k akciji (CAT) iz seznama, ki je že prenastavljem. Pozivi so logični in vsak služi svojemu namenu. Poleg tega, ki sem ga uporabil v oglasu, se lahko odločite za rabo pozivov kot so: “prenesi aplikacijo”, “več informacij”, “pridobi zemljevid” itd…
  5. Prikazni link (url) – če boste to polje pustili prazno, bo Facebook samodejno vnesel url vaše spletne strani, kar je čisto v redu – na ta način vaši spletni strani povečujete prepoznavnost. Lahko se odločite in v prostor prikaznega url naslova vnesete besedilo po želji. V zgornjem primeru sem se odločil podati dodatni poziv: klikni za hiter nakup.
  6. SLIKA – slika predstavlja osrednji del oglasa. Ljudje smo zelo dovzetni za slike. Pravilo, ki se ga rad držim je to, da mora biti iz same slike razvidno za kakšno ponudbo gre. V oglasu zgoraj ne rabite prebrati besedila, da veste za kakšno ponudbo gre: znižanje proteinov za 70%.

Bonus

Pri slikah morate paziti na pravilo 20 odstotkov. Na slikah ne smete imeti več kot 20% teksta (logotip je izvzet). Facebook pri tem ne popušča in vsebino sistematično preverja. Tudi če se bo oglas nekaj časa prikazoval, bo napočil trenutek pregleda. Če se izkaže, da je teksta preveč, ga bo FB prenehal prikazovati in vas opozoril. Zoprna stvar. Če tega ne upoštevate na začetku vam lahko ustvari dodatno delo in izpad oglaševalskega časa, kar je lahko zelo nehvaležno. Pišem iz lastnih izkušenj 🙂

 

Veliko uspeha vam želim.

TAGS:

Damjan Avsec

Za sabo imam več kot 2000 ppc kampanj vseh vrst – od lead gen kampanj do e-commerce kampanj Oglaševal sem na vseh večjih trgih: ZDA, Indija, Evropa in tudi na Bližnjem Vzhodu in na desetine različnih vertikal oz. panog. Oglaševalski proračun vseh kampanj, ki sem jih vodil do sedaj, je težak več kot 1.5M €. Se sliši osupljivo? Kaj pa to: v povprečju sem v 5 letih pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan! Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Shares